پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز: نگرانم، چرا کسی پاسخگو نیست؟

مدافع اسبق سرخپوشان با ابراز نگرانی نسبت به شرایط فعلی پرسپولیس گفت: چرا تیمی که ۵ سال متوالی قهرمان ایران شده، باید در این وضعیت باشد؟
کدخبر (24730) | 23 بهمن 1400 | ساعت 07:17
0 58
پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز: نگرانم، چرا کسی پاسخگو نیست؟
مدافع اسبق سرخپوشان با ابراز نگرانی نسبت به شرایط فعلی پرسپولیس گفت: چرا تیمی که ۵ سال متوالی قهرمان ایران شده، باید در این وضعیت باشد؟

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز ؛ نسبت به عملکرد مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانه ابراز نگرانی کرده و اظهار داشت: پرسپولیس نیاز مبرمی به بازیکن دارد اما هنوز هیچ بازیکنی جذب نکرده و وضعیت تیم نگران کننده است. وقتی وزارت ورزش برای تعیین مدیریت باشگاه به خواسته هواداران اعتنایی نمی‌کند، شرایط بهتر از این نخواهد شد. این آقایانی که به عنوان مدیر‌ پرسپولیس انتخاب می‌شوند، کجای ورزش این مملکت هستند؟ ما آدم‌هایی داریم که در خود پرسپولیس بازی می‌کردند و سابقه مدیریتی خوبی دارند، عابدینی، دادکان و کلانی چه چیزی کمتر از این آقایان دارند که مدیریت باشگاه را با وعده‌های توخالی به دست می‌گیرند؟ وی تصریح کرد: چرا تیمی که ۵ سال متوالی قهرمان ایران شده، باید در این وضعیت باشد؟ کجای با تیم قهرمان کشورشان به این شکل رفتار می‌کنند؟ نمی‌دانم چه باید بگویم، من هم مثل همه هواداران نگران وضعیت پرسپولیس هستم و متاسفانه با ادامه روند فعلی باید منتظر باشیم که پرسپولیس از هم بپاشد! مدافع سابق سرخپوشان در ادامه انتقاداتش خاطرنشان کرد: وزارت ورزش متولی پرسپولیس است و با انتخاب مدیران اشتباه، در شرایط فعلی پرسپولیس نقش دارد. من در جریان خیلی از مسائل پشت پرده نیستم اما حرف و حدیث‌های زیادی درباره علایق رنگی وزیر ورزش شنیده می‌شود که نمی‌دانم چقدر صحت دارد و کاری هم به آن ندارم. اما وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه باید پاسخگوی شرایط پرسپولیس باشد. چرا امثال دادکان و عابدینی نباید مدیریت پرسپولیس را برعهده بگیرند؟ مگر دادکان در فدراسیون فوتبال کم خدمت کرده است؟ پرسپولیس به مدیری نیاز دارد که بتواند پول به باشگاه تزریق کند و از اصول مدیریت ورزشی‌را بداند. پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس کمبود بازیکن دارد و قطعاً در نیم‌فصل دوم چوب این کمبود مهره‌ها را خواهد خورد. وقتی بازیکن خوب نداشته باشید، موفقیتی هم به دست نخواهید آورد. چند روز گذشته حرف از جذب رامین رضاییان بود که آن هم منتفی شد و می‌گویند که اصلا پولی برای نقل و انتقالات در کار نبوده است‌. گویا وضعیت پرسپولیس اصلا اهمیتی برای مسئولان ندارد که تیم به حال خودش رها شده است. وطنخواه متذکر شد: پرسپولیس پرافتخارترین باشگاه ایران است و بسیاری از برندهای خارجی و داخلی آرزو دارند که با تیم کار کنند اما سوءمدیریت باعث شده تا از ظرفیت باشگاه به درستی استفاده نشود. چرا پرسپولیس باید دولتی باشد؟ مگر قرار نشد که تیم در بورس عرضه شود؟ تیم‌های صنعتی مثل سپاهان بودجه دارند اما پرسپولیس هیچ بودجه‌ای ندارد و اسیر مشکلات مالی است. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...