وطنخواه: پرسپولیس حتی زمین تمرین مناسبی ندارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقای سجادی پرسپولیس در حوزه مدیریت بزرگان زیادی مثل دادکان، عابدینی و دایی دارد، چرا برای انتخب مدیریت از بزرگان تیم‌ نظر نخواستید؟ 
کدخبر (21659) | 02 بهمن 1400 | ساعت 12:58
0 54
وطنخواه: پرسپولیس حتی زمین تمرین مناسبی ندارد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقای سجادی پرسپولیس در حوزه مدیریت بزرگان زیادی مثل دادکان، عابدینی و دایی دارد، چرا برای انتخب مدیریت از بزرگان تیم‌ نظر نخواستید؟ 

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ با بیان اینکه پرسپولیس در نیم‌فصل نخست شرایط سختی را پشت سر گذاشته،اظهار داشت: هر مجموعه‌ای برای موفقیت به ۴ رکن اساسی نیاز دارد مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و تدارکات. متاسفانه پرسپولیس در طول چند ماه گذشته از نظر مدیریتی شرایط ناپایداری داشته و مدیرعامل جدید هم اصلاً مشخص نیست که چه کار می‌کند.  وی تصریح کرد: البته ذوالفقارنسب سوابق مدیریت وررشی خوبی دارد و حضور او به عنوان یک مدیر ورزشی در راس هیئت مدیره اتفاق خوبی است. اما وقتی بازیکن تیم نداند که با چه کسی به عنوان مدیر طرف است و یا چه زمانی مطالباتش را دریافت می‌کند، قطعا این رویه بر عملکردش تاثیر خواهد گذاشت. فوتبال امروز حرفه‌ای شده و بازیکن پولش را می‌خواهد، اما متاسفانه شرایط در پرسپولیس به شکلی پیش رفته که بازیکنان نمی‌دانند با چه کسی طرف حساب هستند. خود گل‌محمدی بارها این مورد را بازگو کرده که در پرسپولیس مشخص نیست چه کسی مدیر  است و یا مسئولیت مسائل مالی باشگاه بر عهده چه افرادی است و همین مسئله شرایط را سخت‌تر نیز خواهد کرد. پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوشبختانه پرسپولیس مربی و بازیکنان کارآمدی دارد اما از نظر امکانات کاملا زیر فشار است و حتی یک زمین چمن مناسب برای تمرین کردن در اختیار تیم نیست. از طرفی تیم نیاز به تقویت دارد و باید بازیکن جذب کنند. پرسپولیس به یک گلر ذخیره و مدافع باکیفیت نیاز دارد؛ ما هافبک بازی‌ساز نداریم و در خط حمله با کمبود شدید مهاجم روبه‌رو هستیم. مصدومیت آل‌کثیر شرایط را سخت کرده و باید ۲ مهاجم باکیفیت جذب شود. مدافع سابق سرخپوشان با اشاره به شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس، گفت: وقتی با یک بازیکن قرارداد امضا می‌شود، باید مطالباتش پرداخت شود اما متاسفانه مدیران پرسپولیس برای پرداخت پول رادو مدام امروز و فردا می‌کردند و شکایت کردن رادو قابل پیش‌بینی بود.با رفتن رادو پرسپولیس از نظر دروازه‌بان ذخیره با مشکل روبه‌رو است و اگر خدای ناکرده حامد لک در یک بازی محروم شود، تیم دروازه‌بان ذخیره ندارد و این مسئله اصلا برای منی که سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده‌ و عاشق این تیم هستم، قابل قبول نیست. وطنخواه در ادامه گفت: من برای همه مدیران پرسپولیس احترام قائل هستم اما عملکرد یک مدیر با حرف‌ها و شعارهایش نه، بلکه با کارهایی که انجام می‌دهد سنجیده می‌شود. مدیریت جدید پرسپولیس ممکن است مدعی شوند که تازه بر سر کار آمده‌اند و هنوز بر امور مسلط نشده‌اند اما متاسفانه شرایط مدیریت پرسپولیس به نحوی پیش رفته که اصلا در بخش مدیریتی ثباتی وجود ندارد و تا مدیرعامل بخواهد بر امور مسلط شود، تغییر خواهد کرد. مدافع سابق سرخ‌ها در ادامه انتقاداتش خطاب به وزیر ورزش گفت: آقای سجادی، من شما را خوب می‌شناسم و شما هم از من شناخت دارید، پرسپولیس در حوزه مدیریت بزرگان زیادی مثل دادکان، عابدینی و دایی دارد و شما به جای استفاده از این بزرگان، کسانی را بر سر کار می‌آورید که نمی‌دانند چگونه با پرسپولیس رفتار کنند. چرا برای انتخب مدیریت پرسپولیس از بزرگان تیم‌ نظر نخواستید؟ چرا از بزرگانی مثل دادکان و عابدینی استفاده نکردید؟ من باور نمی‌کنم که وزیر ورزش به دنبال موفقیت یک تیم خاص و پایین کشیدن پرسپولیس باشد و جایگاه یک وزیر بالاتر از این حرف‌هاست اما عملکرد برخی از این آقایان برای همه شائبه به وجود می‌آورد.   بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...