وعده های تحقق نیافته، پنجره بسته؛ تاجیک ها چشم انتظار، هواداران نگران

هواداران پرسپولیس نگران وضعیت تیم شان هستند چرا که هنوز مطالبات سرمربی پیشین سرخپوشان تسویه نشده و پنجره نیز کماکان بسته است.
کدخبر (16255) | 16 آذر 1400 | ساعت 13:59
0 59
وعده های تحقق نیافته، پنجره بسته؛ تاجیک ها چشم انتظار، هواداران نگران
هواداران پرسپولیس نگران وضعیت تیم شان هستند چرا که هنوز مطالبات سرمربی پیشین سرخپوشان تسویه نشده و پنجره نیز کماکان بسته است.

به گزارش سرخ نیوز؛ علی رغم وعده های متعدد سرپرست باشگاه پرسپولیس هنوز پنجره نقل و انتقالاتی سرخ ها بسته است و مطالبات کالدرون تسویه نشده است.

وعده ها محقق نشد

ماه هاست که صدری برای تسویه مطالبات کالدرون وعده می دهد اما تا امروز هیچ یک از آنها عملی نشده است. «به زوی طلب کالدرون پرداخت و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می شود!» مهمترین جمله ای است که هواداران پرسپولیس در هفته های اخیر شنیده اند و اما این 

«به زودی» هنوز هم از راه نرسیده است. پرسپولیسی ها حق دارند عصبانی و ناراحت باشند چرا که صدری حتی توضیح دقیقی در اختیار عموم قرار نمی دهد که پرداخت مطالبات سرمربی سابق سرخ ها در چه مرحله ای است. آیا بهتر نیست باشگاه در این باره پس از چندین روز بی خبری محض از روند واریز قسط سوم به حساب کالدرون توضیحی به هواداران داده و حداقل قول تازه ای بدهد؟!!

دو تماشاگر از تاجیکستان آوردیم!

هواداران انتظار داشتند با باز شدن هرچه سریع تر پنجره نقل و انتقالاتی تیم در صورت صلاحدید سرمربی، خط حمله تقویت شود حالا نه تنها این امر محقق نشده بلکه پرسپولیس نمی تواند از دو خرید تاجیک خود استفاده کند. هنانوف و صفروف که ۱۸ آبان وارد ایران شدند کماکان تماشاگر بازی ها هستند و نمی توانند برای سرخپوشان پایتخت به میدان بروند.

باید اعتماد هواداران جلب شود

همه می دانند که مجید صدری، یکی از گزینه های وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس است و خودش نیز راغب است کارش را به عنوان مدیرعامل ادامه دهد اما...

آقای صدری! در این مدت برای جلب اعتماد هواداران هم که شده می توانستید به جای وعده های ۴۸ ساعته، تلاش کنید مطالبات کالدرون تسویه و پرداخت شود تا این پروسه تا این حد طولانی و فرسایشی نشود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...