وقتی بدنامی بهتر از گمنامی است

 اگر طالب دیده شدن هستید کافی است فقط خلاف جریان جامعه حرکت کنید!
کدخبر (48617) | 19 تیر 1401 | ساعت 15:10
0 103
وقتی بدنامی بهتر از گمنامی است
 اگر طالب دیده شدن هستید کافی است فقط خلاف جریان جامعه حرکت کنید!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این روزها اسم حسن عباسی زیاد به گوش می خورد. روزی نیست که در فضای مجازی و رسانه‌ای اسمش مطرح نباشد. حتما بعد از خواندن این خط این تصور برایتان ایجاد شده که این فرد چه کار خارق‌العاده‌ای انجام داده که این همه اسمش سر و صدا کرده! باید بگوییم او نه مخترع است، نه مکتشف و نه حتی یک سلبریتی محبوب. 

عباسی از بی هنری و به واسطه زبان درازش مشهور شده. او یک روز به ارتش توهین می‌کند، یک روز بازیگران را هدف قرار می‌دهد و حالا هم نوبت به فوتبالیست‌ها رسیده تا بی دین خطاب شوند! از دید او همه بد و خطاکار هستند، الا خودش. البته که همه اینها ریشه در شهرت‌طلبی عباسی دارد.

در واقع او همان کاری را می کند که بسیاری از افراد عشق شهرت و به اصطلاح عامیانه شاخ‌های مجازی این روزها در حال انجام آن هستند. اگر شما هم طالب دیده شدن هستید، کافی است فقط خلاف جریان جامعه حرکت کنید. لباس‌های عجیب پوشید، رفتارهای زننده انجام دهید یا مثل عباسی بلد باشید با ادبیات کوچه بازاری افراد مشهور را هدف قرار دهید. بعد از مدتی می‌توانید شاهد نتایج شگفت‌انگیز آن باشید و به واسطه بازخورد رفتارتان معروف شوید.به همین سادگی!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...