وقتی مصدومیت دروازه‌بان آلومینیوم از ناحیه کتف، ناگهان برطرف شد!

یکی از عوامل صعود تیم آلومینیوم اراک به مرحله نیمه نهایی حسین پورحمیدی دروازه بان این تیم بود.
کدخبر (33851) | 22 فروردین 1401 | ساعت 10:24
0 90
وقتی مصدومیت دروازه‌بان آلومینیوم از ناحیه کتف، ناگهان برطرف شد!
یکی از عوامل صعود تیم آلومینیوم اراک به مرحله نیمه نهایی حسین پورحمیدی دروازه بان این تیم بود.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از خبرورزشی، از جمله اتفاقات حاشیه ای دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک، آسیب‌دیدگی‌های مکرر دروازه بان تیم آلومینیوم از شروع تا پایان این دیدار بود.

حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم آلومینیوم از همان دقایق ابتدایی بازی مقابل پرسپولیس به دلایل مختلف به زمین می‌افتاد و داور مجبور می شد از کادر پزشکی تیم آلومینیوم درخواست کند تا برای مداوای او وارد زمین شوند.

این مسئله به شدت روی آرامش تیم پرسپولیس تاثیرگذار بود و بازیکنان این تیم را تا آنجا عصبانی کرد که رامین رضاییان در یک صحنه کیف کادر پزشکی این تیم را که برای مداوای یکی دیگر از بازیکنان به داخل زمین آمده بود به بیرون پرت کرد.

نکته جالب در تصاویر ثبت شده از پایان این دیدار، لحظه شادی حسین پورحمیدی با وحید محمدزاده است. حسین پورحمیدی در جریان بازی با اشاره به درد شدید در ناحیه کتف سمت چپش بارها از داور بازی تقاضای توقف مسابقه را کرد و پس از آن نیز باز هم در طول مسابقه به همین خاطر از درد کتف گلایه داشت. اما در تصاویر ثبت شده از جشن صعود آلومینیوم، پورحمیدی با همان کتف آسیب دیده اش در حال شادی کردن است و آن را به شانه مدافع تنومند آلومینیوم می کوبد و به نظر می رسد هیچ درد و مصدومیتی در آن ناحیه وجود ندارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...