ویدئوی یک هوادار از قضاوت فاجعه بار دربی؛ سیلوا چطور اخراج‌ نشد؟

یحیی گل محمدی با توجه به رد شکایت پرسپولیس از سیدعلی گفت: «در کمیته انضباطی گفتم فیلم چندین صحنه را در حضور کارشناسان نشان می دهم و اگر تائید نکردند فوتبال را کنار می گذارم.»
کدخبر (36459) 09 اردیبهشت 1401 | ساعت 10:33
0 104
یحیی گل محمدی با توجه به رد شکایت پرسپولیس از سیدعلی گفت: «در کمیته انضباطی گفتم فیلم چندین صحنه را در حضور کارشناسان نشان می دهم و اگر تائید نکردند فوتبال را کنار می گذارم.»

سرخ‌نیوز - «سامیار» هوادار پرسپولیس این تصاویر را ارسال و نوشته: به نظرم منظور آقا یحیی این ۴ خطای واضح باشد که سیلوا در هر ۴ صحنه جلوی حملات را می گیرد اما داور یک بار هم کارت نمی‌دهد. در دقیقه ۳۴ و ۳۶ او خطا می کند طوری که خیابانی به رغم علاقه مفرط به استقلال در گزارش زنده به خطا اشاره می‌کند و حتی غافلگیر می‌شود که داور خطا را ندیده. سیلوا در ۳ صحنه دیگر هم خطای آشکار کرد. یکبار با خطای او دهن ترابی پر خون شد. یکبار روی پهلوان بد خطا کرد اما حتی ضربه ایستگاهی به سود پرسپولیس اعلام نشد و سیلوا‌ باید همان دقیقه ۳۶ با کارت زرد دوم اخراج می‌شد.» این هوادار البته تصاویر دیگری (صحنه‌های ذیل) را هم ارسال کرده که آمادگی انتشار کامل آنها را داریم تا نگویند ادعاهای مطرح شده واهی بوده؛ این صحنه‌ها؛ _ دانشگر به عمد توپ رو با دست زد اما کارت زردی داده نشد. _هند عارف غلامی نزدیک محوطه جریمه که همه بخاطر دارند. _هند حردانی قبل از گل دوم استقلال که کمک داور به خوبی می بیند اما نادیده می‌گیرد و برنامه‌های تلویزیونی هم نه به این هند آشکار پرداختند و نه ۴خطای محرز سیلوا. _در اولین صحنه بازی داور برخورد دست بازیکن حریف به صورت نعمتی را نادیده می‌گیرد. _گرفتن خطا بی‌مورد رامین رضائیان. _باز هم اعلام خطا بی‌مورد نعمتی رو وریا غفوری. _گرفتن موقعیت گل پرسپولیس که داور می‌توانست راحت دستور به ادامه بازی بدهد چون پهلوان در موقعیت عالی بود. _نادیده گرفتن خطای چشمی و ندادن کارت. بله! پس از آنکه افشاریان به سیدعلی پیشنهاد داد دربی را به شرطی قضاوت می‌کنی که از داوری خداحافظی کنی سیدعلی حاضر به قضاوت بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان نشد و علیه افشاریان استوری زد. پیام حیدری شد داور دربی. به ناگاه چند روز بعد خداداد افشاریان خودجوش به اعضای کمیته می‌گوید درباره داور دربی اعلام نظر کنید. فورا خسروی حکم به انتخاب سیدعلی می‌دهد. زرگر که مثل افشاریان در سمنان به استقلالی بودن شهره است به اتفاق یکی از بانوان کمیته داوران حمایت می کنند و سیدعلی به شکل عجیبی می‌شود داور ما قبل از دربی با جزئیات چگونگی انتخاب داور را افشا کردیم. درویش به کامرانی‌فر و بهاروند می‌گوید چون آجورلو عامل استخدام خسروی و سیدعلی بوده و آنها سال‌ها با هم در شهرداری تهران همکاری داشته انتخاب این داور با این روند جایز نیست اما... استقلال ۵ بازی نیم فصل دوم را با داوری برد. با گل خطا به فجرسپاسی و هوادار، مردود اعلام شدن گل تراکتور، اعلام پنالتی بی‌مورد در بازی با گل‌گهر و اخراج نشدن دو بازیکن مقابل پیکان در جام حذفی. اغلب این اشتباهات در دوره مدیریتی میرشاد ماجدی صورت گرفته‌. توام با اخراج نشدن مجیدی به رغم ورود تا نیمه‌های زمین بازی در حین بازی و محروم نشدنش مثل دانشگر که زشت‌ترین حرکت تحریک‌آمیز را به سمت هواداران پرسپولیس انجام داد یا چشمی که عملا تاکید کرد اشتباهات داوری سهوی نیست اما فقط جریمه شد. ببینید. قضاوت با شما و کارشناسان. حسین قدوسی - سردبیر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...