ویدیویی که هواداران نیت دیاز را ناامید کرد؛ جیک پاول او را می کشد!

قرار است نیت دیاز برای اولین مبارزه خود در دنیای بوکس، به مصاف جیک پاول برود. اما به نظر می رسد که این ستاره سابق MMA چندان هم برای این مبارزه آماده نیست.
کدخبر (183819) 03 خرداد 1402 | ساعت 11:52
0 245
قرار است نیت دیاز برای اولین مبارزه خود در دنیای بوکس، به مصاف جیک پاول برود. اما به نظر می رسد که این ستاره سابق MMA چندان هم برای این مبارزه آماده نیست.

به گزارش سرخ نیوز، نیت دیاز قرار است روز 5 آگوست در شهر دالاس ایالت تگزاس، در اولین مسابقه بوکس حرفه‌ای خود با جیک پاول مبارزه کند. برگزاری این رقابت روز 12 آوریل نهایی شد و بدین ترتیب نیت دیاز پس از مدت‌ها حضور در عرصه مبارزات ام ام ای، برای اولین بار وارد دنیای بوکس خواهد شد. این در حالی است که او رکورد 21 برد و 13 شکست را در ام ام ای برای خود دارد.

واکنش هواداران به ویدیو تمرینات بوکس نیت دیاز

اخیرا فیلمی از نیت دیاز در باشگاه بریک هاوس کالیفرنیا منتشر شده که او را در حال تمرین مشت‌زنی نشان می‌دهد. این فیلم به سرعت در فضای مجازی دست به دست چرخید و هواداران هم خیلی رسیع به آن واکنش نشان دادند؛ واکنش‌هایی که بیانگر آن بود که هواداران نیت دیاز تحت تاثیر عملکرد ستاره محبوب خود قرار نگرفته‌اند. «او کشته خواهد شد»، «او کند و پیر است»، «ضربات پای چپش برای یک مبارز بی رحمانه است»، «بدنش مثل یک تخته سفت است». اینها تنها تعدادی از واکنش‌هایی است که هواداران به ویدیو تمرینات نیت دیاز نشان دادند.
دیاز که در حال حاضر پس از ترک UFC مبارز آزاد محسوب می‌شود، استایل مخصوص خودش را در هنرهای رزمی دارد و به جای مبارزه و حرکات فنی، بر روی ضربه زدن و کارهای تهاجمی تمرکز می‌کند. این سبک منحصر به فرد و قابل توجهی باعث شد وی بتواند بر افرادی مانند مایکل جانسون، آنتونی پتیس و دونالد سرون به پیروزی برسد. جیک پل و نیت دیاز رقابت دیرینه داشته‌اند که گذشته آن به پایان سال 2021 باز می‌گردد؛ جایی که قهرمان سابق سبک وزن برای مسابقه مجدد جیک پاول با تایرون وودلی در کنار رینگ بود. جیک پاول و نیت دیاز و طرفدارانشان در این مدت با یکدیگر چندین بار دریگری لفظی با هم داشته‌اند اما آنها سرانجام ماه گذشته به این توافق رسیدند که در رینگ بوکس مقابل هم قرار بگیرند. با این حال در این مدت آنها سعی کرده‌اند احترام یکدیگر را نگه دارند و یک رقابت محترمانه داشته باشند.
ویدیویی که هواداران نیت دیاز را ناامید کرد؛ جیک پاول او را می کشد! دیاز قبل از اولین مبارزه بوکس مورد انتظار خود اظهار داشته که می‌خواهد رینگ بوکس را با رینگ هشت ضلعی ام ام ای معاوضه کند:

من دوست ندارم که به عنوان یک مبارز ام ام ای درگیر کلیشه‌ها بشوم. من همه هنرهای رزمی را دوست دارم. من کمربند مشکی در جیو جیتسو دارم و در 18 سالگی یک بوکسور حرفه‌ای شدم اما ابتدا فرصت مبارزه در قفس پیش آمد و به همین خاطر تمام دوران حرفه‌ای مبارزه‌ام را در قفس گذراندم. یکبار هم تصمیم داشتم UFC را ترک و به سراغ بوکس بروم که قرارداد جدیدی از راه رسید.

ویدیویی که هواداران نیت دیاز را ناامید کرد؛ جیک پاول او را می کشد!

جیک پاول : نیت دیاز زورش را به افراد ضعیف نشان می دهد

جیک پاول هم درباره این مبارزه گفته است:

من فکر می‌کنم او یک قلدر به تمام معنا است. فکر می‌کنم او مردم را در خیابان‌ها انتخاب می‌کند و دوست دارد افرادی را که نمی‌توانند از خود دفاع کنند کتک بزند. من این را دوست ندارم. او این طرف و آن طرف می‌رود و زورش را به افراد ضعیف نشان می‌دهد اما تا زمانی که مانند امروز مقابل یک مبارز واقعی قرار نگیرد، نمی‌تواند ادعایی داشته باشد.

نیت دیاز به مدت 15 سال در UFC حضور داشته است. دیاز و پاول درآمد حاصل از این مبارزه را به طور برابر تقسیم خواهند کرد. آنها هنوز نمی‌دانند چقدر از این مبارزه می‌توانند درآمد داشته باشند اما قطعا سود خوبی از این رقابت بدست می‌آید. تاکنون جیک پاول سه نفر از مبارزان برتر ام ام ای را در داخل رینگ بوکس ناک اوت کرده است. بن آسکرن، تایرون وودلی و اندرسون سیلوا این سه نام هستند. حالا باید دید که او می‌تواند از پس نیت دیاز هم بربیاید یا نه؟ بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...