ویسی: از من خواسته اند در مورد ساپینتو حرف نزنم!

عبدالله ویسی پس از جنجال‌های بعد از بازی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال گفت: از من خواسته‌اند در مورد ساپینتو حرف نزنم!
کدخبر (177354) | 17 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:40
0 94
ویسی: از من خواسته اند در مورد ساپینتو حرف نزنم!
عبدالله ویسی پس از جنجال‌های بعد از بازی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال گفت: از من خواسته‌اند در مورد ساپینتو حرف نزنم!

به گزارش سرخ نیوز، عبدالله ویسی در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص بازی صنعت نفت آبادان برابر استقلال تهران، تأکید کرد:

اتفاقاتی که در این بازی رخ داد را همه دیدند. سرمربی استقلال توهین‌هایی کرد که جای بررسی دارد؛ اما به‌دلیل آنکه باشگاه صنعت نفت آبادان از ما خواسته دیگر در این خصوص صحبتی نکنیم، از اظهار نظر خودداری می‌کنم.
وی در مورد لیگ برتر و شرایط تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد:
دو هفته بسیار حساس پیش‌روی همه تیم‌هاست. آن‌هایی که در صدر جدول هستند و تیم‌هایی که در انتهای جدول بوده، باید با تمرکز بالا در دو دیدار پیش رو به میدان بروند و فرصتی برای اشتباه نیست. این موضوع باعث شده لیگ، بسیار جذاب و تماشایی شود و ما هم تلاش خواهیم کرد تا اهداف خود را دنبال کنیم.
ویسی در مورد وضعیت تیمش یادآور شد:
تا روز آخر، چیزی مشخص نیست اما هدف و برنامه ما در حال حاضر، بقا در لیگ برتر است و برای رسیدن به این هدف، باید تا لحظه آخر بجنگیم. بازیکنان من تا امروز و در بازی‌هایی که انجام دادیم، فوق‌العاده عمل کردند و در تمام لحظات بازی، به‌دنبال رسیدن به موفقیت و پیروزی بودند. آن‌ها در این دیدارها، به هر شکلی که ممکن بود در خدمت تیم بودند. هدف همه ما این است که با ماندن در لیگ برتر، دل هواداران را شاد کرده و مزد زحمات خود را بگیریم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دو هفته پایانی برابر ذوب آهن و گل گهر سیرجان بازی خواهد کرد. این تیم در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...