ویکتوریا از رابطه عاشقانه با بکهام به نفع برندش سواستفاده می‌کند!

تحلیل‌گران، برداشت جالبی از آخرین عکس خانوادگی دیوید بکهام و همسرش داشته‌اند.
کدخبر (119648) | 09 دی 1401 | ساعت 13:47
0 139
ویکتوریا از رابطه عاشقانه با بکهام به نفع برندش سواستفاده می‌کند!
تحلیل‌گران، برداشت جالبی از آخرین عکس خانوادگی دیوید بکهام و همسرش داشته‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، یک کارشناس زبان بدن مدعی شد که ویکتوریا بکهام در تصاویری که اخیرا از جشن کریسمس خانوادگی‌شان به اشتراک گذاشت، در حال تبلیغ برند خود بوده است. جودی جیمز که زبان بدن افراد را آنالیز می‌کند، می‌گوید در عکس ویکتوریا و همسرش دیوید، این طراح لباس و خواننده سابق گروه Spice girls پیراهنی پوشیده که روی آن نوشته شده "همه چیزی که برای کریسمس می خواهم دیوید بکهام است".

ویکتوریا از رابطه عاشقانه با بکهام به نفع برندش سواستفاده می‌کند!

جیمز خاطرنشان کرد که این تصویر تغییر در پویایی ازدواج آنها را نشان می دهد و افزود "ویکتوریا این عکس را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد تا به جای نشان دادن عشق خود به همسرش، برندش را تبلیغ کند. در عکس با دیوید، به نظر می‌رسد ویکتوریا بیش از اینکه از محیط و جو کریسمس لذت ببرد، از هدیه‌ای که دریافت کرده خوشحال شده است. او به جای اینکه بازوی چپش را در آغوشی متقابل به دور دیوید بپیچد، هر دو دستش را پایین نگه می‌دارد و مانعی بین آنها ایجاد می‌کند. شعار روی هودی او نشان می‌دهد که او پس از 23 سال ازدواج همچنان طرفدار اوست، اما عبارت «همه چیزی که برای کریسمس می‌خواهم دیوید بکهام است» بیشتر نشان‌دهنده تحسین قهرمان فوتبال و برندش است تا همسرش. ویکتوریا با آگاهی از شهرت و اعتبار همسرش در دنیا، تلاش کرده تا از رابطه عاشقانه‌شان در راستای منافع تجاری خود استفاده کند".

این زوج پس از ازدواج در سال 1999 اکنون والدین چهار فرزند هستند و در سال‌های اخیر سخت تلاش کردند تا برند خود را به موفقیت بزرگی برسانند. جیمز در بخشی دیگر از تجزیه و تحلیل زبان بدن آنها در عکس کریسمس، گفت "عکس کریسمس ویکتوریا، دیوید را در یک ژست نسبتاً نادر نشان می‌دهد که تا اینگونه به نظر بیاید که او در حال ستایش و ابراز محبت به ویکتوریا است. در مقابل ویکتوریا هیچ واکنش متقابلی ندارد و پذیرنده محبت دیوید است".

ویکتوریا از رابطه عاشقانه با بکهام به نفع برندش سواستفاده می‌کند!

در طول سال‌های متمادی ازدواج آنها، ویکتوریا معمولاً برای مراسم‌های این چنینی تشریفات قابل توجه و چشم‌نوازی را فراهم می‌آورد و از آنها برای یکی از اهداف تبلیغاتی یا تجاری خود استفاده می‌کند.

جیمز خاطرنشان کرد: " تعادل و تقارن زبان بدن در این عکس به شکلی ایده آل تغییر کرده است. لب‌های بسته ویکتوریا که لبخند می‌زند، نشان می‌دهد که او اینجاست و او خوش شانس است که دیوید را دارد. در حالی که حالت صورت و چشم دیوید رویکردی سرگرم‌کننده را نشان می‌دهد، ویکتوریا لبخندی رویایی به خود گرفته است که نشان می‌دهد او می‌خواهد رابطه خودشان را عاشقانه‌تر و ایده‌آل ابراز کند".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...