پاتر: حق ما شکست نبود ؛ به کمی شانس و دقت احتیاج داشتیم

گراهام پاتر در نشست خبری بعد از بازی چلسی مقابل دورتموند اذعان داشت که علی رغم شکست تیمش، از عملکرد شاگردانش راضی است.
کدخبر (142892) | 27 بهمن 1401 | ساعت 06:58
0 90
پاتر: حق ما شکست نبود ؛ به کمی شانس و دقت احتیاج داشتیم
گراهام پاتر در نشست خبری بعد از بازی چلسی مقابل دورتموند اذعان داشت که علی رغم شکست تیمش، از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش سرخ نیوز، چلسی شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی دورتموند به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 0-1 شکست خورد. ببینید: خلاصه بازی دورتموند ۱ چلسی ۰ آبی‌های لندن در چند هفته اخیر نتوانسته بودند نتایج خوبی در لیگ برتر انگلیس به دست آورند و امیدوار بودند با حضور بازیکنان جدیدی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با هزینه گزاف خریداری کردند شرایط تغییر کند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. پاتر پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:

«در مجموع از عملکرد بازیکنانم در بخش زیادی از بازی راضی بودم. بازی دور از خانه در لیگ قهرمانان و در محیطی که جو تا این حد ضد شماست بسیار دشوار است، آن هم برابر تیمی که در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. با این حال ما خوب بازی کردیم، توانستیم از ضدحملات استفاده کنیم و به تیرک هم زدیم.»
پاتر: حق ما شکست نبود ؛ به کمی شانس و دقت احتیاج داشتیم سرمربی چلسی با اشاره به نمایش خوب تیمش خصوصا در نیمه دوم اظهار داشت:
«بازیکنان خوب بازی کردند، خصوصا در نیمه دوم که به جز صحنه گلی که دریافت کردیم تمام بازی دست ما بود. ما تیم برتر زمین بودیم و فرصت گلزنی زیادی داشتیم. شاید به کمی شانس و کمی دقت بیشتر در زدن ضربات پایانی نیاز داشتیم.»
او با ابراز امیدواری نسبت به جبران این نتیجه در بازی برگشت اضافه کرد:
« حق ما شکست نبود. شایسته این بودیم که حداقل یک گل بزنیم اما باید به این روند ادامه دهیم. حالا انگار بین دو نیمه است. این بازی نزدیکی بود و ما منتظر بازی برگشت در استمفوردبریج هستیم. امیدوارم که تا سه هفته دیگر بهتر باشیم و بتوانیم بازی را در خانه خودمان تغییر دهیم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...