پاسخ عجیب کارلتو: ماندن یا رفتن آسنسیو برایم مهم نیست!

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 4-0 شب گذشته تیمش مقابل الچه از وضعیت تمدید قرارداد با آسنسیو و مودریچ گفت.
کدخبر (142985) | 27 بهمن 1401 | ساعت 11:16
0 95
پاسخ عجیب کارلتو: ماندن یا رفتن آسنسیو برایم مهم نیست!
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 4-0 شب گذشته تیمش مقابل الچه از وضعیت تمدید قرارداد با آسنسیو و مودریچ گفت.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در تنها بازی باقیمانده از هفته بیست‌و‌یکم لالیگای اسپانیا موفق شد میهمان خود الچه را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و اختلاف خود را با بارسلونا صدرنشین به 8 امتیاز برگرداند.

ببینید: خلاصه بازی رئال مادرید ۴ الچه ۰

گل‌های اول و آخر این بازی را به ترتیب مارکو آسنسیو در دقیقه 8 و لوکا مودریچ در دقیقه 80 به ثمر رساندند (مابین آنها هم کریم بنزما دو بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد)؛ دو بازیکنی که در چند وقت اخیر گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره ماندن یا نماندن‌شان در سانتیاگو برنابئو صورت گرفته است. مودریچ به خاطر بالا رفتن سنش و آسنسیو به خاطر کمرنگ بودن جایگاهش در برنامه‌های تاکتیکی کارلو آنچلوتی. در مورد اینکه کدام یک از این بازیکنان باید بمانند یا بروند، میان هواداران رئال مادرید اختلاف نظرهایی وجود دارد اما سرمربی تیم با پاسخ‌هایش به خبرنگاران موضع خود را درباره آینده دو بازیکن کهکشانی‌ها مشخص کرد.

کارلتو درباره آسنسیوی 27 ساله‌ای که قراردادش در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بازیکن آزاد می‌شود، گفت:

به نظر من که اینجا برای او خوب است. نمی‌دانم که می‌ماند یا نه. شاید بماند شاید هم نه. نمی‌دانم و خیلی‌ هم برایم مهم نیست. ما این فصل چالش‌های مهمی داریم. مهم این است که او در کار تیمی ما شرکت دارد، مانند سال قبل. بگذارید او کارش را ادامه دهد باشگاه هم بهترین تصمیم را درباره‌اش خواهد گرفت.

سرمربی ایتالیایی سپس درباره آینده مودریچ 37 ساله صحبت کرد و گفت:

مودریچ از نظر من بازیکنی دست نیافتنی است. البته برای من همه اعضای تیم مهم هستند چون نمی‌توانم در کل فصل از 11 بازیکن تکراری استفاده کنم و باید از سیستم چرخشی برای میدان به آنها استفاده کنم. فصل پرفشاری داشته‌ایم اما مودریچ به روزهای اوجش برمی‌گردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...