پایانی بر داستان یک نقل و انتقالات پر هیجان در پاریس

پروژه کهکشانی‌سازی پاری سن ژرمن برای رسیدن به قهرمانی اروپا، با موفقیت همراه نبود.
کدخبر (189756) | 14 خرداد 1402 | ساعت 16:46
0 101
پایانی بر داستان یک نقل و انتقالات پر هیجان در پاریس
پروژه کهکشانی‌سازی پاری سن ژرمن برای رسیدن به قهرمانی اروپا، با موفقیت همراه نبود.

به گزارش سرخ نیوز، در ابتدای فصل 2022-2021 بود که دلارهای بی حساب و کتاب ناصر الخلیفی، کاپیتان‌های سه تیم پرطرفدار اروپا یعنی رئال مادرید، بارسلونا و لیورپول را در کنار ستاره‌های وقت سری آ یعنی اشرف حکیمی و دوناروما، به پاریس کشاند تا شاهد یکی از پرستاره ترین تیم‌های تاریخ فوتبال در فرانسه باشیم.

تیمی که از خط دفاع تا خط حمله مملو از سوپراستارهای گران‌قیمت شده بود و انتظار می‌رفت این پروژه با هدایت مائوریسیو پوچتینو به حسرت پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا پایان دهد، حالا پس از تنها دو فصل با شکست مواجه شده و اکثر ستارگان این تیم راهشان را از پاری سن ژرمن جدا کردند.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی این تیم، پس از کش و قوس‌های فراوان، تیم نهایتا تصمیم به جدایی از پی‌اس‌جی گرفت و حتی در شب خداحافظی هم از موج انتقادات هواداران بی‌نصیب نماند تا قرارداد دو ساله او بدون تمدید، به پایان برسد.

پایانی بر داستان یک نقل و انتقالات پر هیجان در پاریس

سرخیو راموس، کاپیتان با صلابت سال‌های نچندان دور رئال مادرید هم که نیمی از دوران حضورش در پاریس را با مصدومیت پشت سر گذاشت، به همراه لیونل مسی از جمع هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد و حالا او نیز به دنبال تیم جدیدی برای ماجراجویی‌های خودش خواهد بود.

جورجینیو واینالدوم، کاپیتان پیشین لیورپول اما عمر حضورش در پاریس از تمام ورودی های 2021 کمتر بود و در ابتدای فصل جاری، با قراردادی قرضی راهی رم شد که مصدومیتی سنگین، او را برای مدتی طولانی از میادین دور نگه داشت.

حالا باید دید پس از شکست در پروژه کهکشانی پاریس، برای آینده بدون مسی و شاید حتی بدون ستارگانی مثل نیمار و امباپه که پیشنهادات خوبی دریافت کردند، پاریسی‌ها چه برنامه‌ای برای رسیدن به رویای فتح اروپا خواهند داشت و ناصر الخلیفی بالاخره دست از تغیرات مدام و گسترده در باشگاه برخواهد داشت یا همچنان با همین رویه به پیش خواهد رفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...