پایان روزهای خوش زندگی امبر هرد در مادرید

امبر هرد پس از دادگاه های جنجالی اش با جانی دپ، اکنون هالیوود را ترک کرده و در یک مکان آرام در اسپانیا، مشغول زندگی به همراه دخترش است.
کدخبر (181833) | 29 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:13
0 143
پایان روزهای خوش زندگی امبر هرد در مادرید
امبر هرد پس از دادگاه های جنجالی اش با جانی دپ، اکنون هالیوود را ترک کرده و در یک مکان آرام در اسپانیا، مشغول زندگی به همراه دخترش است.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از اتمام جلسات طولانی و جنجالی دادگاه جدایی جانی دپ و امبر هرد، صبحت های زیادی به گوش می رسد که این بانوی هالیوودی، با ترک آمریکا، در اسپانیا ساکن شده است. در ابتدا او در جزیره مایورکا رویت شد و بسیاری از افراد بومی هم گفتند که چندین بار او را در حال خرید کردن در سوپرمارکت یا پارک همراه با دخترش اوناگ دیده‌اند.

محل زندگی امبر هرد ؛ در کنار بزرگان جهان

حالا در برنامه تلویزیونی «Socialite» اعلام شد که امبر هرد به مادرید نقل مکان کرده و در محله «El Viso» ویلای مجلل 200 متر مربعی به ارزش 1.9 میلیون دلار را در اختیار گرفته. در این محله سلبریتی های زیادی از جمله مار فلورس یا ژابی آلونسو زندگی می کنند و افراد سرشناس زیادی از آنتونیو گالا، اورتگا، گاست، ایزابل پریسلر و خوان آبیو گرفته تا کارمن سویا، نارسیس سررا یا خوان بنت پیش از این در این محله زندگی کرده اند. البته مشخص بود که دیر یا زود هواداران، متوجه مکان دقیق زندگی او بشوند و دیگر زندگی آرام و بی دغدغه امبر در مکانی که چندان شناخته نمی شود، به پایان برسد. این درحالی است که او بعد از دادگاه های جنجالی جدایی اش از جانی دپ، به دنبال آن بود تا در مکانی دنج و آرام، بدون آنکه شناخته شود، در کمال آرامش زندگی کند. پایان روزهای خوش زندگی امبر هرد در مادرید حالا هواداران زیادی به در خانه او رفته تا با او عکسی به یادگار گرفته یا امضا بگیرند. خبرنگار برنامه «El Programa de Ana Rosa» یک روز زندگی عادی امبر هرد در مادرید را به تصویر کشیده. این بازیگر هالیوودی لبخند زنان و درکمال آرامش به کسانی که با او احوالپرسی می کنند، پاسخ می دهد و با حرف زدن به زبان روان اسپانیایی، آنها را سورپرایز می کند.

امبر هرد به این زودی‌ها به هالیوود باز نخواهد گشت

یکی از دوستان نزدیک امبرهرد هم اخیر گفته بود که او در شرایط فعلی برنامه ای برای بازگشت به هالیوود ندارد و دراین باره به دیلی میل گفت:
می توانم بگویم که هرد هالیوود را ترک کرد و در اوج بی خبری، با دخترش اوناگ به اسپانیا نقل مکان کرده. او به زبان اسپانیایی مسلط است و از زندگی در آنجا راضی است و دخترش را به دور از حاشیه‌ها بزرگ می کند. بعید می دانم که امبر عجله ای برای بازگشت به کار یا هالیوود داشته باشد ولی در زمان مناسب و با پروژه ای مناسب باز خواهد گشت.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...