پایان شش سال حضور با 5 قهرمانی؛ خداحافظی با مرد گل‌ های فینال ساز

فصل جدید زندگی حرفه ای سیامک نعمتی در 29 سالگی و جدایی از پرسپولیس رقم خواهد خورد. بازیکنی که با سرخ ها توانست افتخارات زیادی را تجربه کند.
کدخبر (201709) | 10 تیر 1402 | ساعت 12:20
0 110
پایان شش سال حضور با 5 قهرمانی؛ خداحافظی با مرد گل‌ های فینال ساز
فصل جدید زندگی حرفه ای سیامک نعمتی در 29 سالگی و جدایی از پرسپولیس رقم خواهد خورد. بازیکنی که با سرخ ها توانست افتخارات زیادی را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مطابق انتظار یکی از بازیکنانی که در این فصل پرسپولیس را ترک می کند سیامک نعمتی است. او در ابتدای لیگ هفدهم و در روز هفدهم خرداد سال 96 به عنوان یکی از اولین خریدهای پرسپولیس به جمع یاران برانکو ایوانکوویچ پیوست. او به همراه گادوین منشا و به عنوان یک وینگر به پرسپولیس آمد و بهترین دوران فوتبالش را در زمان حضور مرد کروات در این باشگاه سپری کرد. با اینحال بعدها کمبود بازیکن در دفاع راست باعث شد به عنوان یک مهره برای بازی در این پست در نظر گرفته شود.

سیامک نعمتی ، آچار فرانسه سرخ ها

سیامک نعمتی در شش سال حضورش در پرسپولیس در پست های مختلفی چون وینگر چپ و راست،هافبک تهاجمی، هافبک چپ و راست ودفاع چپ و راست بازی کرد. نعمتی 172 بازی برای پرسپولیس انجام داد و 17 گل و 13 پاس گل را به نام خودش ثبت کرد. بهترین فصل فوتبالی او با پرسپولیس در فصل 97/98 رقم خورد که توانست در 27 بازی 5 گل زرد و سه پاس گل به همتیمی هایش داد. او در همین فصل در لیگ قهرمانان ابتدا در بازی مرحله گروهی دروازه السد را باز کرد اما بار دوم او در نیمه نهایی و در دقیقه 90 گل مساوی را وارد دروازه السد کرد و پرسپولیس را به فینال رساند. در لیگ بیست و یکم مصدومیت طولانی نیم فصل دوم او را از ترکیب دور کرد و دیگر به سختی توانست به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

رسمی؛ سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شددوران پرافتخار سیامک نعمتی در پرسپولیس

نعمتی در آخرین فصل حضورش در پرسپولیس خیلی کم به میدان رفت و در سیزده مسابقه لیگ و دو جام حذفی شانس بازی پیدا کرد. با اینحال در بازی نیمه نهایی جام حذفی توانست یکی از گلهای پرسپولیس را به ثمر برساند و تیمش را به فینال برساند. سیامک نعمتی بعد از شش سال حضور در پرسپولیس 5 قهرمانی در لیگ برتر، دوقهرمانی در جام حذفی و دو فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد و حالا با کوله باری از افتخار راهی ماجراجویی جدیدش خواهد شد.   آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...