پدل تنیس بازی کردن شاهزاده ویلیام و کیت با دوستان + عکس

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، شاهزاده ویلیام و همسرش کیت، اخیرا در جمعی دوستانه ساعاتی را با هم پدل تنیس بازی کردند.
کدخبر (190765) | 19 خرداد 1402 | ساعت 08:50
0 170
پدل تنیس بازی کردن شاهزاده ویلیام و کیت با دوستان + عکس
طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، شاهزاده ویلیام و همسرش کیت، اخیرا در جمعی دوستانه ساعاتی را با هم پدل تنیس بازی کردند.

به گزارش سرخ نیوز، شنیده می شود که شاهزاده ویلیام و همسرش کیت، این زوج سلطنتی از طرفداران ورزش پدل تنیس هستند و پس از آنکه این ورزش را در پیستی نزدیک به خانه شان در ویندزور امتحان کردند، حالا به طرفداران پدل تنیس تبدیل شده و بدین ترتیب پای این ورزش پرطرفدار و محبوب را به خاندان سلطنتی باز کردند. پدل تنیس بازی کردن شاهزاده ویلیام و کیت با دوستان + عکس حالا آنها مرتبا به صورت تیمی با دوستانشان پدل تنیس بازی می کنند و البته شاهزاده و همسرش در دو تیم مختلف قرار می گیرند.

ورزش مورد علاقه شاهزاده ویلیام و همسرش کیت

ویلیام 40 ساله و کیت 41 ساله در هفته های اخیر بارها در حال انجام بازی پدل تنیس در یک مجتمع ورزشی با امکانات رفاهی لوکس دیده شده اند. این ورزش، تلفیقی از اسکواش و تنیس است که به جای یک راکت زهی، از راکت پدل استفاده می شود. در حال حاضر در سراسر دنیا بیش از 25 میلیون نفر پدل تنیس بازی می کنند که از جمله آنها می توان به سلبریتی هایی مثل دیوید بکهام، کریستیانو رونالدو و الی مک فرسون اشاره کرد. پدل تنیس بازی کردن شاهزاده ویلیام و کیت با دوستان + عکس کیت و شاهزاده ویلیام برای آنکه نود دقیقه به رقابت بپردازند، سه فرزندشان را خانه گذاشته و به مجموعه ورزشی رفتند. یکی از افرادی که به صورت تصادفی آنها را در مجموعه ورزشی دیده بود، در این رابطه گفته:
مجبور شدم دوبار نگاه کنم تا مطمئن شوم که خودشان هستند. خیلی سورئال به نظر می رسید. کیت و ویلیام لحظات خوبی را سپری می کردند. ویلیام با یک مرد در یک تیم بود و کیت با یک مرد، در تیم دیگر. در طول مسابقه آنها حسابی شوخی و خنده می کردند ولی در عین حال رقابت شدیدی هم برای کسب امتیاز در جریان بود.
پدل تنیس بازی کردن شاهزاده ویلیام و کیت با دوستان + عکس جدیدترین اخبار چهره ها:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...