پرتغال مراکش / ایستگاه سوم، این بار در قطر

بازی پرتغال مراکش در یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 سومین تقابل رسمی دو تیم در تمامی مسابقات خواهد بود.
کدخبر (107163) | 15 آذر 1401 | ساعت 21:21
1 130
پرتغال مراکش / ایستگاه سوم، این بار در قطر
بازی پرتغال مراکش در یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 سومین تقابل رسمی دو تیم در تمامی مسابقات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پازل یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با بازی پرتغال مراکش تکمیل شد. برای رسیدن به یک چهارم نهایی، پرتغال مقابل سوئیس کار سختی نداشت و نتیجه بازی پرتغال سوئیس 6 بر 1 به سود این تیم به ثبت رسید تا شاگردان فرناندو سانتوس ساده‌ترین صعود در مرحله یک هشتم نهایی را تجربه کرده باشند. پرتغالی‌ها بعد از سه دوره حذف در یک هشتم نهایی و مرحله گروهی، برای سومین بار در جمع 8 تیم برتر جهان حاضر شده‌اند، حضوری که در دو بار قبلی یک بار به سومی و یک بار به چهارمی این تیم منجر شده است. مراکش حریف پرتغال در این مرحله، یک تیم سرسخت و البته یکدست است. این تیم تا بدینجای جام کار بزرگی کرده و بعد از تساوی در بازی اول مقابل کرواسی، از سد کانادا و بلژیک در مرحله گروهی گذشته و در مرحله یک هشتم نهایی بازی مراکش و اسپانیا با برتری مراکشی‌ها به پایان رسیده است. به بهانه تقابل این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی، نگاهی داشته‌ایم به دو دیداری که پرتغال و مراکش پیش از این برگزار کرده‌اند.

ساعت و زمان بازی پرتغال مراکشبازی اول پرتغال مراکش - جام جهانی 1986

نخستین تقابل رسمی پرتغال مراکش تیم به مرحله گروهی جام جهانی 1986 برمی‌گردد. مراکش و پرتغال در این بازی‌ها در گروه F قرار داشتند و مراکشی‌ها با تساوی مقابل هلند کار خود را آغاز کردند و پرتغال مقابل انگلیس موفق به کسب پیروزی شد. در بازی دوم مراکش با تساوی بدون گل انگلیس را متوقف کرد و پرتغال مقابل لهستان شکست خورد. بازی سوم دو تیم حکم تعیین کننده تیم‌های صعود کننده را داشت. در این بازی مراکش در دقایق 19 و 26 توسط عبدالرزاق خیری و در دقیقه 62 توسط عبدالکریم مری به گل رسید تا تک گل دقیقه 80 دیامانتینو سودی برای این تیم نداشته باشد. مراکش به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد و پرتغال با حضور در رده چهارم از دور رقابت‌ها کنار رفت. مراکش در مرحله یک هشتم نهایی این بازی‌ها با شکست مقابل آلمان غربی حذف شد.

پرتغال مراکش ایستگاه سوم، این بار در قطربازی دوم پرتغال مراکش - جام جهانی 2018

مراکش و پرتغال به همراه ایران و اسپانیا در گروه B جام جهانی 2018 حضور داشتند. مراکش در بازی اول در آخرین لحظات بازی با یک گل به خودی مقابل ایران متحمل شکست شد و بازی جذاب پرتغال و اسپانیا با تساوی 3-3 به پایان رسید. پرتغال مراکش در بازی دوم گروهی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با تک گل رونالدو در دقیقه 4 به سود پرتغال به پایان رسید، دیداری که مراکش در آن تیم برتر میدان بود، 16 ضربه به دروازه پرتغال زد و 54 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. با این نتیجه مراکش از دور بازی‌ها حذف شد و پرتغال با پیروزی روز پایانی مقابل ایران به یک هشتم نهایی صعود کرد، جایی که با شکست مقابل اروگوئه از دور مسابقات کنار رفت. پرتغال مراکش ایستگاه سوم، این بار در قطر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
از صحبتهای بازیکنان . کادر مربیگری مراکش که در این چند روز اخیر در مصاحبه هایشان شنیده شده، احساس میشود مراکش، دچار غروری کاذب و خاص شده و به علت انتظارات بالای مردم مراکش از این تیم، شاید نتوانند آنطور که باید در زمین حاضر شوند‌، بخاطر وجود تعداد زیاد مراکشی‌ها در قطر و کشورهای دیگر جنوب خلیج فارس که برای بدست آوردن شغل و‌ کسب درآمد بیشتر در این کشورها مشغول کارگری و یا دیگر مشاغل هستند و قطعا اینبار تعداد تماشاگران مراکشی در استادیوم بیشتر هم خواهد بود. کار بسیار دشواری خواهند داشت، که همین امر ممکن است تبدیل به یک ضچنقطه ضعف شود و نتوانند آنجور که دلشان می‌خواهد توانایی‌هایشان را نشان دهند.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...