پرستاره ترین تیم ایران قربانی احتیاط و ترس کی روش

تیم ملی ایران از پتانسیل هجومی خوبی روی نیمکت برخوردار بود و اگر کی روش ترس و احتیاط را کنار می گذاشت چه بسا نتایج بهتری در قطر می گرفت.
کدخبر (104207) | 11 آذر 1401 | ساعت 06:58
0 74
پرستاره ترین تیم ایران قربانی احتیاط و ترس کی روش
تیم ملی ایران از پتانسیل هجومی خوبی روی نیمکت برخوردار بود و اگر کی روش ترس و احتیاط را کنار می گذاشت چه بسا نتایج بهتری در قطر می گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، داستان حضور ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با حذف دیگری برای فوتبال ایران در قطر به پایان رسید‌ تا حسرت صعود به یک هشتم نهایی ۴۴ ساله شود. این ناکامی در حالی رقم خورد که پیش از شروع بازیها بسیاری از کارشناسان شانس موفقیت کشورمان را در این مسابقات زیاد می دانستند و پیش بینی می کردند ایران بتواند به همراه انگلیس از گروه B صعود کند، اما برخلاف انتظارها کی روش نتوانست با تیم پرستاره ای که در اختیارش قرار دادند در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد و مقابل انگلیس و آمریکا شکست خورد و تنها برابر ولز موفق به کسب پیروزی شد. ببینید؛ بازی ایران 2 انگلیس 6 | بازی ایران 2 ولز 0 | بازی ایران 0 آمریکا 1 با اینکه تیم این مربی در بیشتر دقایق جام دفاعی ظاهر شد، ولی با این وجود توانست ۴ بار دروازه حریفان را باز کند که این بیشترین تعداد گلی است که ایران در یک دوره می زند. ملی پوشان کشورمان ۳ بار تیر دروازه حریفان را به لرزه در آوردند ، ۱۰ شوت در چارچوب داشتند، ۴۸ بار اقدام به سانتر کردند و ۸ کرنر زدند. این نشان می دهد تیم ملی از پتانسیل هجومی خوبی برخوردار بوده و اگر کی روش ترس و احتیاط را کنار می گذاشت چه بسا نتایج بهتری در قطر می گرفتیم. تیم ملی ایران در اثبات این ادعا همین بس که بدانیم ایران در مجموع ۳ بازی فقط ۳۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته است! تیم کی روش در فاز دفاعی نیز عملکرد خوبی در جام جهانی نداشت و روی هم رفته ۷ گل را دریافت کرد و ۸ گل دیگر را هم به واسطه واکنش دروازه بان هایش نخورد! این در حالی بود که کشورمان در دور مقدماتی با ۴ گل خورده بهترین عملکرد را به همراه ژاپن در بین همه تیم های آسیایی داشت. جالب اینجاست که حتی خود کی روش را به عنوان مربی می شناسند که به ساخت دفاع مستحکم تخصص دارد و حتی ایران در دوره های گذشته جام جهانی با این مربی عملکرد دفاعی خوبی را توانسته بود به جای بگذارد. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تیم ایران ۴ گل خورد و در ۲۰۱۸ روسیه نیز تنها ۲ گل دریافت کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...