پرسپولیس، پیکان و یک تقابل به موقع!

کاش پرسپولیس از خرید بازیکنانی بی کیفیتی چون شرزود تمیروف درس گرفته و در نقل و انتقالات زمستانی هرچه سریع تر وارد عمل شود.
کدخبر (116697) | 02 دی 1401 | ساعت 15:02
0 90
پرسپولیس، پیکان و یک تقابل به موقع!
کاش پرسپولیس از خرید بازیکنانی بی کیفیتی چون شرزود تمیروف درس گرفته و در نقل و انتقالات زمستانی هرچه سریع تر وارد عمل شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شرزود تمیروف ازبک بعد از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به پیکان در جمع شاگردان مجتبی حسینی نیز عملکرد قابل قبولی نداشته است.

عملکرد تمیروف با پیراهن پرسپولیس

در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم تمیروف به پرسپولیس پیوست اما بعد از آنکه نتوانست انتظارات را برآورده سازد در روزهای انتهایی نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری قراردادش را با سرخپوشان پایتخت فسخ کرده و به پیکان پیوست؛ ۱۲ بازی، یک گل و یک پاس گل حاصل حضور تمیروف در پرسپولیس بوده است.

تمیروف در پیکان هم خوب ظاهر نشد

شرزود تمیروف بعد از پیوستن به پیکان هم نتوانسته در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد؛ ۸ بازی، بدون گل و پاس گل حاصل عملکرد این مهاجم ازبک در جمع شاگردان حسینی بوده است. شرزود تمیروف

از خرید تمیروف درس بگیرید!

بعد از جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس، پر واضح است که تیم یحیی گل محمدی نیاز به جذب مهاجم تمام کننده دارد و این برای سرخپوشان پایتخت از نان شب هم واجب تر است. مسئله اما به تجربه ناخوشایند خرید تمیروف برمی گردد؛ در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته، باشگاه و کادرفنی برای خرید مهاجم آنقدر تعلل کردند که گزینه ها بیش از پیش محدود شد و سرانجام نیز چاره ای نماند جز خرید تمیروف! حال پرسپولیسی ها برای خرید مهاجم باید سریع تر وارد عمل شوند تا تجربه گذشته تکرار نشود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...