پرسپولیس با این فرمول قهرمان می‌شود

تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از دو ابزار به موازات هم استفاده کند و پرسپولیس این فصل چنین ابزارهایی را در اختیار دارد.
کدخبر (64158) | 11 شهریور 1401 | ساعت 07:28
0 71
پرسپولیس با این فرمول قهرمان می‌شود
تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از دو ابزار به موازات هم استفاده کند و پرسپولیس این فصل چنین ابزارهایی را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فوتبال یک تعریف کلی دارد که قهرمانان بهتر می توانند نماد آن تعریف باشند: «گل نخوری گل می زنی» این جمله عامیانه از روزی که فوتبال خلق شده تا امروز به عنوان یک تئوری اثبات شده برای همه مربیان و کارشناسان به مثابه برگ برنده بوده است.

پرسپولیس این فصل با آمار گل خورده صفر تا اینجای کار، موید وجود یک ساختار دفاعی مستحکم است. این ارتش سرخپوش خیلی زود به رقبای خود ثابت کرد که دژ دفاعی اش به آسانی فرو نخواهدریخت و برای قهرمانی چه چیزی از این بهتر و مهمتر. اما این تنها یک ابزار برای قهرمان شدن محسوب می شود و تیمی که می خواهد از داشته های تدافعی خود محافظت کند و تلاش مردان مدافع خود را به بار نشاند و منتهی به سه امتیاز کند، بی شک باید از مردان فرصت طلب در باکس رقبا بهره ببرد.

روزی که یورگن لوکادیای هلندی جذب شد این دغدغه وجود داشت که آیا چنین بازیکنی با آن سابقه درخشان می تواند همان کیفیت گذشته خود را در فوتبال ایران به نمایش بگذارد یا خیر. در اولین نمایش از او درخشش چندانی دیده نشد اما وی با گلی که در دیدار اخیر برابر صنعت نفت آبادان به ثمر رساند نشان داد که همان گمشده پرسپولیس است؛ همان مهاجمی که از کمترین فرصت ها و کوچکترین فضاها برای خلق گل بهره می برد.

حالا با اضافه شدن شیخ دیاباته به جمع سرخپوشان و با توجه به آگاهی از سطح فنی وی و توانایی اش در بلندزنی و همچنین حفظ توپ و تکنیک این بازیکن می توان امیدوار بود که پرسپولیس پس از سالها به زوجی زهردار در خط حمله دست یابد. زوجی که یکی می تواند بسازد و دیگری بنوازد. زوجی که به خوبی، توانایی قدردانی از تلاش مردان تدافعی و هافبک های بازیساز را دارا است و این همان فرمول قهرمانی محسوب می شود. به این پرسپولیس کامل و یکدست خیلی امیدواریم. آنها نقشه گنج را در دست دارند و حالا فقط می ماند قرار گرفتن در مسیر درست که در همین چند هفته، رگه هایی از ظهور یک ترکیب زیبا و دوست داشتنی دیده شده است. اندکی صبر، سحر خیلی نزدیک است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...