پرسپولیس به دنبال تکرار خاطره خوش مقابل سپاهان

پرسپولیس و سپاهان برای دومین بار در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.
کدخبر (105677) | 13 آذر 1401 | ساعت 13:43
0 74
پرسپولیس به دنبال تکرار خاطره خوش مقابل سپاهان
پرسپولیس و سپاهان برای دومین بار در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در روزهایی که لیگ‌برتر به دلیل برگزاری جام جهانی فوتبال تعطیل است، مربیان با تدارک بازی های دوستانه تلاش می کنند بازیکنان خود را روی فرم نگه دارند تا بعد از شروع دوباره مسابقات با آمادگی مناسب مقابل حریفان قرار بگیرد. در همین راستا، پرسپولیس و سپاهان روز ۲۱ آذر در یک بازی تدارکاتی به مصاف یکدیگر می روند. این دو تیم از شروع فصل رقابت نزدیکی با هم بر سر قهرمانی دارند و در بازی رفت به هم باج ندادند. این بازی که پانزدهم مهرماه امسال در نقش جهان برگزار شد با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت و حالا این دو تیم در کمتر از دو ماه در تهران با هم رو در رو خواهند شد.

دو تیم پیش از این نیز یک بار در یک بازی دوستانه مقابل هم قرار گرفته بودند. این بازی که به خواست باشگاه پرسپولیس و برای آمادگی این تیم جهت حضور در دیدار برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انجام گرفت به برتری ۳ بر یک سرخپوشان انجامید. عیسی آل کثیر، سیدجلال حسینی و حامد پاکدل برای پرسپولیس گلزنی کردند و تک گل سپاهان را هم محمدرضا حسینی به ثمر رساند. این بازی شانزدهم مهرماه پارسال و پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. از اتفاقات مهم این مسابقه رویارویی شهریار مغانلو با تیم سابقش بود.

پرسپولیس و سپاهان

باید دومین جدال دوستانه دو تیم با چه نتیجه ای همراه خواهد بود؟ ناگفته نماند که دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مجموع همه دیدارهای رسمی تاکنون ۷۹ بار با هم مصاف داشته اند که حاصل آن، ۲۷ برد برای سرخپوشان و ۱۹ برد برای زردپوشان بوده. ۳۳ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده‌است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...