پرسپولیس در یک قدمی اتمام نقل‌ و انتقالات/ جنگ مثلث معروف آغاز شد!

در شرایطی که فرآیند نقل و انتقالات پرسپولیس می تواند با جذب مهاجم گلزن، موفق تلقی شود برخی باشگاه های لیگ برتری، برای جذب بازیکن در حال تلاش هستند.
کدخبر (46369) | 06 تیر 1401 | ساعت 17:47
0 92
پرسپولیس در یک قدمی اتمام نقل‌ و انتقالات/ جنگ مثلث معروف آغاز شد!
در شرایطی که فرآیند نقل و انتقالات پرسپولیس می تواند با جذب مهاجم گلزن، موفق تلقی شود برخی باشگاه های لیگ برتری، برای جذب بازیکن در حال تلاش هستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، به نظر می رسد که پروسه نقل و انتقالاتی پرسپولیس با جذب دو یا سه بازیکن بزرگسال و البته چند جوان به زودی به اتمام برسد. ۹ تیرماه، زمان آغاز تمرینات پرسپولیس است و کادرفنی اصرار زیادی به تکمیل لیست تیم تا این تاریخ دارد. در شرایط فعلی، مهمترین دغدغه نقل و انتقالاتی سرخپوشان پایتخت، جذب مهاجم گلزن است که فرآیند توافق با کاسیانو در حال انجام بوده و باید دید این مسئله چه سرانجامی خواهد داشت. پرسپولیس به لطف تدبیر مدیریت از مدت ها قبل نقل و انتقالات را استارت زد و با گزینه های چون علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی هم پیش از آغاز لیگ بیست و یکم توافق شده بود. اما در سه تیم لیگ برتری سپاهان، تراکتور و استقلال با توجه به بلاتکلیفی کادرفنی، شاهد تعلل در نقل و انتقالات بودیم و پروسه جذب بازیکن یا تمدید قراردادها برای این سه باشگاه، از شب گذشته استارت خورده است. در همین مدت زمان کوتاه شاهد جنگ نقل و انتقالاتی این سه باشگاه نیز بوده ایم؛ رضا میرزایی، بازیکن تیم سپاهان که مورد توجه باشگاه استقلال قرار داشت با تراکتور وارد مذاکره شد اما در نهایت به جمع آبی پوشان پیوست، محمد دانشگر با قراردادی سنگین به سپاهان پیوست، علی کریمی که گفته می شد گزینه اصلی آبی هاست برای مذاکره با سپاهانی ها به اصفهان رفته و .... به احتمال فراوان در روزهای آتی نیز شاهد ادامه جنگ سپاهان، استقلال و تراکتور در نقل و انتقالات خواهیم بود چرا که تاریخ بیانگر آن است که هر سه تیم از ریخت و پاش های عجیب، هیچ ابایی ندارند. در این میان، تکلیف پرسپولیس تا حدود زیادی روشن است و اگر مدیریت بتواند مهاجمان مد نظر کادرفنی را هم جذب کند، آنگاه سرخ ها از تاریخ مقرر و خیلی زود، تمرینات شان را آغاز می کنند و هیچ نیازی به جنگ هم نخواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...