پرسپولیس و النصر؛ از صعود شیرین سرخ‌ ها به فینال تا سر بریدن طارمی در آزادی

پرسپولیسی ها در شرایطی بار دیگر به مصاف النصر عربستان می روند که دو خاطره خوب از تقابل با این تیم عربستانی در ذهن دارند.
کدخبر (222904) | 02 شهریور 1402 | ساعت 10:22
0 171
پرسپولیس و النصر؛ از صعود شیرین سرخ‌ ها به فینال تا سر بریدن طارمی در آزادی
پرسپولیسی ها در شرایطی بار دیگر به مصاف النصر عربستان می روند که دو خاطره خوب از تقابل با این تیم عربستانی در ذهن دارند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2023 گروه بندی تیم های حاضر در این رقابت ها نیز مشخص شد و براین اساس در گروه آسیایی پرسپولیس، النصر، استقلال تاجیکستان و الدحیل حضور دارند. اولین بازی سرخپوشان پایتخت در این فصل از مسابقات آسیایی نیز مقابل یاران کریستیانو رونالدو برگزار می شود.

صعود شیرین پرسپولیس به فینال با پیروزی مقابل النصر عربستان

شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل النصر قرار گرفته و بعد از کسب تساوی ۱-۱ در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی تیم عربستانی را شکست داده و راهی فینال شدند. این بازی دراماتیک و خاطره انگیز با اتفاقات و حواشی متعددی همراه بود؛ از محرومیت عیسی آل کثیر چند ساعت قبل از آغاز این دیدار تا گلزنی مهدی عبدی به عنوان جانشین آل کثیر در ترکیب و شکایت های طولانی النصری ها بعد از این اتمام این دیدار که در نهایت راه به جایی نبرد. با این حساب پرسپولیس و یحیی گل محمدی در شرایطی روز ۲۸ شهریور مقابل النصر قرار می گیرند که از آخرین تقابل با این تیم خاطره بسیار خوبی در ذهن دارند.

خوشحالی جنجالی مهدی طارمی در ورزشگاه آزادی

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵، وقتی پرسپولیس با سه گل در عربستان مقابل النصر شکست خورد یکی از گلزنان حریف پس از گلزنی شادی گل عجیبی داشت و با قرار دادن دست زیر گردن خود و نشان دادن حالت بریدن سر، به ابراز خوشحالی پرداخت که حتی تماشاگران حریف نیز به تبعیت از وی، همین حرکت را انجام دادند. در بازی برگشت، پرسپولیس در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی به مصاف النصر رفت تا همه چیز را جبران کند و صدرنشین بماند چون در صورت شکست، کار برای صعود به مراتب سخت می شد. حریف با لباسی شبیه کماندوها وارد میدان شد تا همه چیز رنگ و بوی جنگ بگیرد. طارمی پنالتی گرفت و خودش نیز در حضور یکصد هزار تماشاگر با ضربه چیپ دروازه النصر را باز کرد. شماره ۱۷ سرخ ها پس از گل به همان سبکی که در عربستان دیده بود، شادی گل انجام داد و دستش را زیر گردنش قرار داد تا به نوعی رفتار عربستانی ها را جبران کرده باشد.   آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...