پرسپولیس و روز موعود خطرناک

پرسپولیس در حالی شنبه به مصاف پیکان می رود که داور این مسابقه به هیچ وجه برای این تیم در مسابقات این فصل خوش یمن نبوده است.
کدخبر (175985) | 14 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:19
0 96
پرسپولیس و روز موعود خطرناک
پرسپولیس در حالی شنبه به مصاف پیکان می رود که داور این مسابقه به هیچ وجه برای این تیم در مسابقات این فصل خوش یمن نبوده است.

به گزارش سرخ نیوز، در حالی که جنجال و حواشی پیرامون میزبانی و حضور تماشاگران در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برای پرسپولیس به اوج رسیده کمیته داوران موعود بنیادی فر را به عنوان داور این بازی حساس و سرنوشت ساز سرخ ها انتخاب کرده است. داوری که در این فصل سه بازی پرسپولیس را سوت زده و این تیم دو شکست و یک مساوی به دست آورده است.

موعود بنیادی فر ؛ انتخاب دردسرساز برای پرسپولیس ؟

داور 38 ساله و اهل چهارمحال و بختیاری در هفته اول لیگ برتر خلیج فارس، پرسپولیس و ذوب آهن را در اصفهان قضاوت کرد که دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. او در این مسابقه هفت کارت زرد از جیبش خارج کرد و در نهایت در دقیقه 53 با دادن کارت زرد دوم به نادر محمدی مدافع پیکان حکم به اخراج این بازیکن داد. بنیادی فر در هفته هفتم در تهران بازی پرسپولیس و تراکتور را سوت زد. مسابقه ای که تراکتور با تک گل دقیقه 75 محمد عباس زاده با یک گل به سود خودش رقم زد تا پرسپولیس و یحیی یک باخت خانگی را تجربه کنند. داور در این بازی و در دقیقه 84 یک خطای پنالتی را به نفع پرسپولیس اعلام کرد و مهدی ترابی آنرا از دست داد. درباره این پنالتی حرف و حدیث زیاد بود و برخی کارشناسان معتقد بودند داور به اشتباه به سود پرسپولیس پنالتی گرفته است. پرسپولیس و روز موعود خطرناکدر هفته هفدهم لیگ باردیگر موعود قضاوت بازی پرسپولیس را این بار در اهواز و برابر فولاد به عهده داشت. در این مسابقه پراز جنجال و حاشیه در نهایت پرسپولیس با یک گل مغلوب شد اما گل محمدی بشدت به قضاوت اعتراض داشت. او معتقد بود که پنالتی روی شیخ دیاباته اعلام نشده است:
داور ترسید و جرات نکرد پنالتی بگیرد
و البته کارشناسان داوری اغلب رای به پنالتی بودن خطا روی مهاجم پرسپولیس دادند. بنیادی فر در این فصل فقط یکبار برای پیکان سوت زده است. در هفته پنجم او بازی پیکان برابر استقلال را قضاوت کرد که این مسابقه بدون گل پایان یافت. با این وجود پرسپولیس درحالی برای چهارمین بار در این فصل با قضاوت موعود بنیادی فر به زمین می رود که تا به حال در سه قضاوت قبلی این داور رنگ برد را ندیده است.    

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...