از علی انصاریان و بهروز رهبری فرد تا کنعانی زادگان؛ همه مدافعان متخصص پرسپولیس در پنالتی!

تا کنون ۵ بازیکن شاخص در پست دفاع وسط به عنوان پنالتی زن پرسپولیس شناخته شده اند.
کدخبر (217636) | 17 مرداد 1402 | ساعت 20:09
0 148
از علی انصاریان و بهروز رهبری فرد تا کنعانی زادگان؛ همه مدافعان متخصص پرسپولیس در پنالتی!
تا کنون ۵ بازیکن شاخص در پست دفاع وسط به عنوان پنالتی زن پرسپولیس شناخته شده اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، گفته می شود که با تصمیم یحیی گل محمدی، محمدحسین کنعانی زادگان پنالتی زن اول پرسپولیس در بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر خواهد بود. بدین ترتیب برای دومین فصل متوالی، یک دفاع وسط گزینه اول یحیی برای ایستادن روی نقطه پنالتی است. گل محمدی که خودش در زمان بازی در پست دفاع وسط توپ می زد حالا ترجیح می دهد پنالتی ها را به بازیکنانی در این پست بسپارد.

تمام پنالتی زنان تاریخ پرسپولیس در پست دفاع وسط

پیش از کنعانی زادگان، نفراتی چون بهروز رهبری فرد، مهدی هاشمی نسب، علی انصاریان و همانطور که اشاره شد گیورگی گولسیانی بازیکنانی بوده اند که گرچه در پست دفاع وسط توپ می زدند اما گزینه اول کادرفنی سرخ ها برای ایستادن روی نقطه پنالتی بوده اند. نکته جالب اینجاست از لیست بازیکنان نام برده سه نفر سابقه بازی در هردو تیم سرخابی پایتخت را در کارنامه دارند؛ هاشمی نسب که یک یاغی تمام عیار بود، انصاریان نیز پرسپولیس را به مقصد تیم آبی پوش پایتخت ترک کرد و کنعانی زادگان هم مدت کوتاهی در استقلال حضور داشت.

پرسپولیس و مدافعانی که در محوطه جریمه سلطنت می‌کنند؛ از یاغی تا ...گولسیانی یا کنعانی زادگان؟ مسئله این است!

انتخاب محمد حسین کنعانی زادگان به عنوان پنالتی زد اول سرخپوشان پایتخت نشان می دهد که به احتمال فراوان، گیورگی گولسیانی فصل را از روی نیمکت آغاز می کند و کنعانی زادگان و پورعلی گنجی زوج منتخب یحیی گل محمدی برای پست دفاع وسط هستند. حال اگر بر حسب اتفاق هم گولسیانی و هم کنعانی زادگان در زمین حاضر باشند باید دید آن زمان انتخاب یحیی برای زدن پنالتی کدام مدافع خواهد بود.

اعتماد گل محمدی از ترابی سلب شد؟

اینکه با توجه به حضور مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس، بازهم انتخاب گل محمدی برای زدن پنالتی، بازیکن دیگری غیر از شماره ۹ باشد در نوع خود قابل توجه خواهد بود. یعنی ترابی حتی با درخشش قابل توجه در فصل گذشته نیز هنوز نتوانسته برای زدن پنالتی اعتماد یحیی را جلب کند.   آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...