پسر رحمتی جانشین موقت حقیقی در نساجی! + عکس

علی رحمتی پسر مهدی رحمتی در روزهای اخیر در تمرین نساجی حضور فعال داشته است.
کدخبر (200811) | 08 تیر 1402 | ساعت 07:14
0 147
پسر رحمتی جانشین موقت حقیقی در نساجی! + عکس
علی رحمتی پسر مهدی رحمتی در روزهای اخیر در تمرین نساجی حضور فعال داشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نساجی مازندران تحت هدایت مهدی رحمتی فعال‌ترین تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده و تا بدین جا 6 بازیکن جدید جذب کرده و حدود 15 بازیکن فصل گذشته خود را کنار گذاشته است.

در لیست ورودی‌های این تیم نام بازیکنانی چون وحید محمدزاده، امیر محمد هوشمند، محمود قائدرحمتی، رشید مظاهری، محمدرضا آزادی و احسان حسینی دیده می‌شود و به نظر می‌رسد عمده تلاش نساجی بعد از این جذب بازیکنان خارجی و البته بازیکنان ایرانی بدون سهمیه لیگ برتری خواهد بود.

پسر رحمتی جانشین موقت حقیقی در نساجی! + عکس

پست دروازه‌بان یکی از پست‌هایی است که نساجی در آن تغییرات 100 درصدی را تجربه کرده است. با جذب رشید مظاهری، علیرضا حقیقی در لیست خروج قرار گرفت و حسین خطیر دیگر دروازه‌بان این تیم نیز مدت‌ها پیش با فسخ یک طرفه از نساجی جدا شد. محمدمهدی حمیدی دیگر دروازه‌بان فصل گذشته این تیم نیز با توجه به حضور در میان بازیکنان بزرگسال، از جمع بازیکنان نساجی جدا شد.

در چنین شرایطی، علی رحمتی پسر نوجوان مهدی رحمتی که در سال‌های اخیر در فوتبال امارات حضور داشته یکی از بازیکنان حاضر در تمرین نساجی است تا این تیم در پست دروازه‌‍بان با کمبود بازیکن مواجه نشود. تصاویری از حضور این دروازه‌بان جوان در تمرین نساجی منتشر شده و او با پیراهن شماره یک این تیم در کنار پدرش دیده شده است، پیراهنی که سال گذشته در اختیار علیرضا حقیقی بود!

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...