پشت پرده آهنگ جدید شکیرا علیه پیکه ؛ او همچنان خشمگین است

کارول جی می‌گوید در آهنگ جدید شکیرا برای پیکه که " TGQ" نام دارد، شکیرا یکبار دیگر خشم خود را رها کرده است.
کدخبر (143683) | 28 بهمن 1401 | ساعت 17:36
0 314
پشت پرده آهنگ جدید شکیرا علیه پیکه ؛ او همچنان خشمگین است
کارول جی می‌گوید در آهنگ جدید شکیرا برای پیکه که " TGQ" نام دارد، شکیرا یکبار دیگر خشم خود را رها کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، دوست شکیرا علت واقعی تهیه یک آلبوم موسیقی از سوی این خواننده کلمبیایی علیه همسر سابقش را فاش کرد. شکیرا پس از جدایی از جرارد پیکه، ستاره سابق تیم بارسلونا روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرده و اخیرا آهنگی را در یک شبکه یوتیوبی به همراه دی جی Bizarrap منتشر کرد که به وضوح به دوران زندگی خود با ستاره اسبق فوتبال اشاره داشته است.

آهنگ شکیرا برای پیکه ؛ مثل بمب!

 آهنگ جدید شکیرا برای پیکه مانند بمب صدا کرد و بیش از 300 میلیون بار در یوتیوب شنیده شد؛ آهنگی که در آن شکیرا به رفتارهای بد پیکه اشاره کرده و همچنین از نامزد جدید پیکه به عنوان یک ماشین رنو تویینگو و ساعت کاسیو یاد کرده است. پس از انتشار این آهنگ، حالا ستاره کلمبیایی دنیای موسیقی پاپ روی آهنگ جدیدی با کارول جی کار می‌کند. کارول جی هم قبلاً حمایت خود را از شکیرا پس از جدایی او از پیکه نشان داده و در یک بازی NBA با پیراهنی با عبارت "برای تو خیلی بزرگ است" دیده شد؛ جمله‌ای که بخشی از متن ترانه آهنگ شکیرا برای پیکه اشاره داشت.

خشم شکیرا علیه پیکه و کلارا چیا ادامه دارد

کارول جی می‌گوید در آهنگ آینده‌شان که " TGQ" نام دارد، شکیرا یکبار دیگر خشم خود را رها کرده است. به گفته کارول جی این آهنگ و همکاری با شکیرا چیزی بود که او مدت‌ها منتظرش بوده است. او می‌گوید آنها در طول سال‌های گذشته چند آهنگ را برای هم فرستاده‌اند اما هیچ کدام به مرحله تولید مشترک نرسیده است. کارول جی در مورد واکنش شکیرا به آهنگ جدیدشان می‌گوید:
 "او تا متن آهنگ را شنید گفت خدای من، ممنونم. این اشعار کاملاً همان چیزی است که من در حال حاضر احساس می‌کنم."
این آهنگ قرار بود در روز تولد مشترک شکیرا و پیکه در 2 فوریه منتشر شود اما به طور مرموزی به تعویق افتاد. شکیرا پس از جدایی، طوری برنامه ریزی کرده که در همه آهنگ‌هایش اشاره‌ای به پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی داشته باشد. او در تک‌آهنگ‌های اخیرش به نام Te Felicito و Monotonía درباره جدایی‌شان صحبت کرده است. این خواننده کلمبیایی در پست ویدیویی اخیرش در شبکه‌های اجتماعی در حالی که کف خانه را تی می‌کشد، با آهنگ "بیل را بکش" همخوانی کرده و جمله "ممکن است همسر سابقم را بکشم" را به طور واضح بیان می‌کند. گفته می‌شود این کار هم به طور غیر مستقیم به جرارد پیکه اشاره دارد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...