پشت پرده تکذیب مدیرعامل پرسپولیس در فوتبال برتر

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور مهاجم خارجی جدید در این تیم را تائید نکرد.
کدخبر (57961) | 25 مرداد 1401 | ساعت 08:52
0 86
پشت پرده تکذیب مدیرعامل پرسپولیس در فوتبال برتر
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور مهاجم خارجی جدید در این تیم را تائید نکرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، چند روز قبل خبری را منتشر کردیم با این مضمون که به درخواست کادر فنی پرسپولیس، پس از جذب یورگن لوکادیا مهاجم هلندی، باشگاه باب مذاکره با یک خارجی دیگر را باز کرده است.

شب گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر در پاسخ به این موضوع اعلام کرد که فعلا برنامه ای برای جذب مهاجم خارجی جدید ندارد و ضمنا جدایی شرزود تمیروف در این مقطع را تکذیب کرد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که همین امروز صبح تمیروف با فالو کردن پیج رسمی باشگاه پیکان به شایعه جدایی خود از پرسپولیس و حضور در جمع شاگردان مجتبی حسینی رنگ واقعیت زد.

اما پشت پرده تکذیب شب گذشته رضا درویش چه بود؟ آیا باشگاه قصد خرید بازیکن جدید طبق خواسته یحیی گل محمدی را ندارد؟

در همین زمینه لازم به یادآوری است که گل محمدی فردای بازی با ذوب آهن درخواست رسمی خود مبنی بر جذب یک مهاجم خارجی دیگر را مطرح کرد و باشگاه نیز قول مساعدت داد اما آنچه از اتفاقات این روزها و همچنین صحبت های شب گذشته مدیرعامل باشگاه برداشت می شود، آنها در کنار این موضوع که به دنبال منابع مالی برای در اختیار گرفتن یک خارجی دیگر هستند، قصد دارند همچون داستان جذب لوکادیا، با چراغ خاموش و برای آنکه در مسیرشان سنگ اندازی نشود، کاملا سری سراغ مهاجم خارجی دیگری بروند. البته موضوع مهم همان منبع مالی این کار است که قرار شده درویش ظرف چند روز آینده آن را مشخص کند.

گفتنی است که باشگاه هنوز درباره اینکه گزینه مورد نظرش از کدام کشور است و چه نام دارد خبری را تائید یا تکذیب نکرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...