پشت پرده حذف هافبک پرسپولیس؛ تفکرات قلعه نویی و ماجرای سرلک

میلاد سرلک یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در راه رسیدن به دو مقام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بود اما او در آخرین لیست تیم ملی جایی ندارد.
کدخبر (191808) | 19 خرداد 1402 | ساعت 07:33
0 98
پشت پرده حذف هافبک پرسپولیس؛ تفکرات قلعه نویی و ماجرای سرلک
میلاد سرلک یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در راه رسیدن به دو مقام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بود اما او در آخرین لیست تیم ملی جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ترکیبی که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران برای خط میانی تیمش انتخاب کرده سبک و تفکرات او را برای آینده تیم ملی نشان می دهد. سعید عزت اللهی، روزبه چشمی، محمد کریمی، امید نورافکن، سعید مهری هافبک های مدنظر سرمربی جدید تیم ملی هستند. امیر قلعه نویی تمرین تیم ملی ایران این ترکیب نشان می دهد که قلعه نویی قصد دارد با سه هافبک میانی با ویژگی‌های دفاعی و فیزیکی ترکیب تیمش را بچیند. بازیکنانی که توانایی پاس‌های بلند داشته باشند. قطعا تیم ملی ایران با قلعه نویی قرار نیست تیکی تاکا بازی کند و با لیستی که منتشر شده معلوم می شود که او نهایتا با سه بازیکن تهاجمی بازی خواهد کرد. همین موضوع باعث شده تا یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر مجال حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا نکند. تمرین تیم ملی فوتبال ایران میلاد سرلک هافبک سرخپوشان از لیگ بیستم که پرسپولیس پیوست تا پایان لیگ بیست و دوم یک روند کاملا صعودی در پیشرفت داشته است. او حالا تبدیل به یک هافبک میانی مدرن شده است، بازیکنی که همزمان توانایی دفاع و بازیسازی را دارد. او که ابتدا توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد بعدها در لیست کارلوس کی روش هم حضور داشت و اگر مصدوم نمی شد می توانست یکی از مهره های تیم در جام جهانی باشد. میلاد سرلک هافبک پرسپولیس با این حال نبود سرلک و بازیکنانی از این دست در لیست تیم ملی و حضور هافبک‌هایی با خاصیت بازی دفاعی و فیزیکی و توانایی بازی با توپ‌های بلند، سبک و سیاق فوتبالی که تیم ملی بازی خواهد کرد را تا حدودی نشان می‌دهد. باید دید روشی که مبتنی بر استحکام دفاعی است می تواند تیم ملی را به آنچه همه سال‌ها در انتظارش هستند برساند؟ کی روش که نتوانست و باید دید قلعه نویی چه می کند؟ پشت پرده حذف هافبک پرسپولیس؛ تفکرات قلعه نویی و ماجرای سرلک

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...