پنالتی زن پرسپولیس تغییر می کند؟

باید دید بعد از آنکه مهدی ترابی در گلزنی از روی نقطه پنالتی ناکام بود آیا لوکادیا به پنالتی زن اول پرسپولیس تبدیل می شود؟
کدخبر (75411) | 13 مهر 1401 | ساعت 15:45
0 53
پنالتی زن پرسپولیس تغییر می کند؟
باید دید بعد از آنکه مهدی ترابی در گلزنی از روی نقطه پنالتی ناکام بود آیا لوکادیا به پنالتی زن اول پرسپولیس تبدیل می شود؟

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شکست پرسپولیس مقابل تراکتور با حواشی بسیاری همراه شد که یکی از آنها به پنالتی از دست رفته سرخپوشان پایتخت بازمی گردد.  

پنالتی زن اول پرسپولیس چه کسی بود؟

برخی معتقدند پنالتی زن اول پرسپولیسی یورگن لوکادیا بوده و مهدی ترابی به دلیل برنامه خاصی که برای شادی بعد از گل داشته اصرار داشته پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد از سویی مراجعه به مصاحبه شماره ۹ سرخپوشان بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان نشان می دهد که او پنالتی زن نخست سرخ ها بوده است. مهدی ترابی بعد از گلزنی یورگن لوکادیا مقابل نفت مسجد سلیمان از روی نقطه پنالتی گفت: خودم پنالتی را به لوکادیا دادم. مهدی ترابی

اشتباه ترابی برایش گران تمام می شود؟

خراب کردن پنالتی پرسپولیس توسط ترابی در دیدار مقابل تراکتور باعث شد یک امتیاز مهم از چنگ سرخپوشان پایتخت برود و به علاوه اولین شکست شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ برتر نیز رقم بخورد. با این اوصاف اتخاذ تصمیم جدید از سوی کادرفنی پرسپوليس دور از انتظار نیست و احتمال می رود یورگن لوکادیا به پنالتی زن نخست سرخ ها در فصل جاری تبدیل شود.  

تعجب لوکادیا برای چه بود؟

تصویری از دیدار پرسپولیس و تراکتور منتشر شده که نشان می دهد لودکادیا از تصمیم مهدی ترابی برای به ثمر رساندن پنالتی سرخپوشان متعجب شده؛ همین امر سبب شده ابهاماتی به وجود بیاید که آیا مهاجم هلندی پنالتی زن اول تیم گل محمدی بوده؟ ستاره این روزهای پرسپولیس در نقشی متفاوت

تصمیم درست چیست؟

در شرایط موجود به نظر بهترین تصمیم آن است که یورگن لوکادیا پشت تمام ضربات پنالتی پرسپولیس بایستد؛ نخست آنکه او در تیم های بزرگ بازی کرده و مقابل تیم‌های مطرح دنیا پنالتی زده و تحت تاثیر شرایط و جو موجود در زمین قرار نمی گیرد و دوم آنکه لودکادیا در کورس آقای گلی لیگ برتر خلیج فارس قرار دارد این امر موجب افزایش انگیزه های این بازیکن می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...