پنجعلی: کمیته انضباطی باید با متخلفان قاطعانه برخورد کند

مدافع سابق سرخپوشان گفت: کمیته انضباطی باید بدون مماشات مقابل متخلفان بایستد و عادلانه رای دهد‌.
کدخبر (40656) | 03 خرداد 1401 | ساعت 06:09
0 91
پنجعلی: کمیته انضباطی باید با متخلفان قاطعانه برخورد کند
مدافع سابق سرخپوشان گفت: کمیته انضباطی باید بدون مماشات مقابل متخلفان بایستد و عادلانه رای دهد‌.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، درمورد حوادث بازی پرسپولیس و تراکتور  اظهار داشت: جنجال بازی پرسپولیس و تراکتور اتفاق بسیار بدی بود و امیدوارم کمیته انضباطی رای عادلانه‌ای صادر کند. متاسفانه هواداران تراکتور در گذشته نیز سابقه بدرفتاری داشته‌اند اما کمیته انضباطی با آنها مماشات کرده و هیچ وقت برخورد لازم صورت نگرفته است‌. کمیته انضباطی باید بدون مماشات مقابل متخلفان بایستد و عادلانه رای دهد‌.

وی افزود: به نظرم کمیته انضباطی باید قاطع برخورد کند تا دیگر شاهد این حوادث تلخ در فوتبال‌مان نباشیم. شرایط تبریز به اندازه‌ای بد بود که اصلا نمی‌شد بازی کرد و اگر برخورد قاطعی صورت نگیرد این رویه ادامه‌دار خواهد بود.

کاپیتان سابق سرخپوشان درخصوص بازی امروز پرسپولیس مقابل شهرخودرو خاطرنشان کرد: پرسپولیس امروز بازی حساسی در پیش دارد چون شهرخودرو برای بقا می‌جنگد و پرسپولیس هم از حیثتش دفاع خواهد کرد. به نظرم پرسپولیس باید در این دوبازی باقی مانده با تمام قوا به میدان برود و عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد.

مدافع سابق سرخپوشان با تاکید بر لزوم تقویت پرسپولیس برای فصل آینده گفت: پرسپولیس امسال مشکلات زیادی داشت و مدیریت باشگاه باید از همین امروز به فکر تقویت تیم باشد. هواداران پرسپولیس حق دارند که به دنبال تقویت تیم‌شان باشند چون انتظارات از این تیم زیاد است. تیم بزرگ به بازیکن بزرگ‌نیاز دارد و قطعا رقبای پرسپولیس هم در نقل و انتقالات به فکر تقویت خودشان هستند‌. مدیریت پرسپولیس باید قراداد ستاره‌هایی مثل سرلک و ترابی را تمدید کند و بازیکنان مدنظر کادرفنی را  به خدمت بگیرد تا روند موفقیت‌های تیم ادامه یابد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...