پوکر سپاهان در شکایت از رضا درویش / مدیر پرسپولیس، مشتری ثابت کمیته اخلاق

باشگاه سپاهان برای چهارمین بار از رضا درویش شکایت کرد.
کدخبر (228955) | 21 شهریور 1402 | ساعت 07:48
0 148
پوکر سپاهان در شکایت از رضا درویش / مدیر پرسپولیس، مشتری ثابت کمیته اخلاق
باشگاه سپاهان برای چهارمین بار از رضا درویش شکایت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، شب گذشته رضا درویش در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در بخشی از صحبت‌هایش، به تخلفات نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان در این فصل اشاره کرد. سپاهانی‌ها صبح امروز با انشتار بیانیه‌ای، خبر از شکایت از رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دادند. در بیانیه باشگاه سپاهان،‌ آمده است:

در پی سخنان بی‌پایه و سراسر کذب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی شبکه سوم سیما در بامداد روز سه‌شنبه بیست و یکم شهریور، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از وی به کمیته اخلاق شکایت کرد. بر خلاف صحبت‌های کذب و بی‌پایه و اساس نامبرده، سپاهان هیچگونه قرارداد ارزی با بازیکنی منعقد نکرده است و اعلام عددهای دروغ توسط ایشان تکذیب می‌گردد؛ ضمناً باشگاه سپاهان سقف بودجه را بر اساس دستورالعمل رعایت نموده است. این باشگاه همچنین برای چهارمین بار به دلیل صحبت‌های اشتباه و اطلاعات کذب ریز و درشتی که مدعیانه توسط مدیرعامل پرسپولیس مطرح می‌شود، از او به کمیته اخلاق شکایت می‌کند. شایان ذکر است، متاسفانه کمیته اخلاق در اعلام آرای تخلفات ایشان، سکوت کرده و اقدام لازم را صورت نمی‌دهد.
نکته جالب شکایت سپاهان از رضا درویش، این است که صبح امروز صورت گرفته؛ در حالی که وقتی علی خطیر هفته گذشته در همین برنامه تلویزیونی حاضر شد و به انتقاد از تخلف‌های سپاهانی‌ها پرداخت، خبر شکایت باشگاه اصفهانی از او کمتر از چند دقیقه بعد و درحالی که مدیر استقلال هنوز روی آنتن بود، مخابره شد. سپاهانی‌ها در بیانیه خود از این موضوع هم شاکی بودند که کمیته اخلاق، اقدام لازم را درخصوص اظهارات رضا درویش انجام نمی‌دهد. شاید این کمیته هم مثل سایر ارکان فدراسیون فوتبال، به این نتیجه رسیده باشد که ادعاهای مدیرعامل پرسپولیس در خصوص سپاهان، بی‌پایه و سراسر کذب نیست! جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...