پوگبا: در هفت ماه، 10 سال پیرتر شدم!

پل پوگبا معتقد است در هفت ماه گذشته مشکلاتی را به چشم دیده و پشت سر گذاشته که باعث شدند او 10 سال پیرتر شده و به بلوغ فکری بیشتری برسد.
کدخبر (196118) | 28 خرداد 1402 | ساعت 09:31
0 108
پوگبا: در هفت ماه، 10 سال پیرتر شدم!
پل پوگبا معتقد است در هفت ماه گذشته مشکلاتی را به چشم دیده و پشت سر گذاشته که باعث شدند او 10 سال پیرتر شده و به بلوغ فکری بیشتری برسد.

به گزارش سرخ نیوز، پوگبا تابستان گذشته در میان شور و هیجان هواداران به یوونتوس برگشت، اما زیاد طول نکشید که اوضاع برای او تیره شد. زانوی این هافبک 30 ساله در اردوی پیش فصل تیم در آمریکا مصدوم شد و ابتدا قرار شد با فیزیوتراپی و درمان‌هایی نظیر این، کار را پیش ببرند تا پوگبا جام جهانی را از دست ندهد. اما مصدومیت تشدید شد و پوگبا اوایل ماه سپتامبر زیر تیغ جراحی رفت و با از دست دادن جام جهانی، تا اوایل فوریه به زمین برنگشت. اما بازگشت او هم چندان طولانی نشد و پس از چند بار بازی برای یووه، موقع زدن ضربه آزاد در تمرین تیم مشکل عضلانی پیدا کرد و حدود یک ماه حاشیه‌نشین شد. پوگبا: در هفت ماه، 10 سال پیرتر شدم! او در ماه می دوباره به زمین برگشت و گوشه‌هایی از توانایی فوق‌العاده خود را نشان داد، اما این بار به دلیل مصدومیت همسترینگ فصل برایش زودتر از بقیه تمام شد.ستاره فرانسوی در مصاحبه با مجله فرانسوی ویوز گفت:

 فصل بعد بزرگترین آزمون زندگی من خواهد بود و موفقیت در آن بزرگترین پیروزی من. وقتی این چالش را پشت سر بگذارم، برای هر چیزی آماده خواهم بود. این چند ماه اخیر باعث رشد بسیار زیاد من شده و باید بگویم که من در هفت ماه گذشته 10 سال پیرتر و بالغ تر شدم.
  پوگبا: در هفت ماه، 10 سال پیرتر شدم! پوگبا ادامه داد:
وقتی در ذهن خودتان احساس خوبی ندارید، بدن شما نیز از آن پیروی می کند. بنابراین فکر می کنم تمام مصدومیت هایی که فصل قبل برای من اتفاق افتاد، همه روحی و روانی بودند. بعد که متوجه این موضوع شدم، واقعاً توانستم واکنش نشان دهم، یک قدم به عقب رفتم و به خودم و حالم فکر کردم. سالم بودن و بازی کردن، تمام چیزی است که می‌خواهم. آموخته ام که چیزهای مهم برای من سلامتی، بازی فوتبال و خانواده و تمرکز واقعی روی آن است. بدن من ابزار کار من است و بزرگترین مزیتی که می توانید در زندگی داشته باشید، سلامتی است.
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...