پیروانی: به پرسپولیس و استقلال ظلم می‌شود / سقف قرارداد درست نیست

کدخبر (206185) | 19 تیر 1402 | ساعت 15:58
0 123
پیروانی: به پرسپولیس و استقلال ظلم می‌شود / سقف قرارداد درست نیست
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید برخی بازیکنان به دلیل مسائل مالی با پرسپولیس قرارداد نبستند.

به گزارش سرخ نیوز، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در گفت‌وگویی با خبرنگاران در مورد شرایط تیم پیش از اعزام به ترکیه، گفت: خداراشکر شرایط خوب است و بازیکنان یکی پس از دیگری تمدید می‌کنند و سعی شده اکثر بازیکنان حفظ شود.

پرسپولیس هستیم و سه جام را با خود یدک می‌کشیم و انشاالله امسال هم قهرمان می‌شویم. او راجع به نقل و انتقالات اظهار داشت: اینجا پرسپولیس است و مطمئن باشید و همه افتخار می‌کنند در کنار باشگاه بزرگ پرسپولیس باشند. شرایط خوب پیش می‌رود و انشالله بتوانیم نتایج سال قبل را کسب کنیم.

 پیروانی در مورد احضار به کمیته اخلاق عنوان کرد: فکر کنم نباید حقایق را بگوییم و اگر تعریف می‌کردیم، بهتر بود. ما امسال در سه جام بازی داریم و حتی در تیم ملی و تیم المپیک هم بازی داریم، در این سال سخت با 19 بازیکن بزرگسال می‌شود رفت و ادامه داد؟ گفتند 6+1 بازیکن خارجی، اگر زیر 60 درصد بازی کند، خود به خود یک سهمیه کم می‌شود. این به معنی این است که لیگ کاملا خارجی می‌شود.

پیروانی: علیرضا بیرانوند قرارداد سال پیش را دریافت می‌کند

وی افزود: من خودم بازیکن نیستم اما سقف قرارداد درست است؟ دو سه بازیکن داشتند می‌آمدند پرسپولیس اما یکهو ول کردند و رفتند. همه تیم‌ها عزیز و محترم اما فکر می‌کنید چرا پرسپولیس را ول می‌کنند؟ من گفتم پرسپولیس و استقلال ضرر می‌کنند، کجای این بحث غیرمنطقی است؟ فعلا که می‌رویم سفر تا ببینیم چه خواهد شد. مدیر پرسپولیس در مورد پایبندی سرخپوشان به سقف بودجه، توضیح داد: ما باتوجه به اینکه سهام‌مان در بورس است، نمی‌توانیم قانون را دور بزنیم. علیرضا بیرانوند عین قرارداد سال پیش را دریافت کرده. این کار را کرد که به حق و حقوق سال گذشته برسد اما اشتباه کرد و سعی می‌کند این اشتباه را جبران کند. اگر بیشتر می‌دادیم می‌گفتیم که بیشتر دادیم چون حقش است و نفر اول دروازه‌بانی است.

 او ادامه داد: علی بیرانوند اشتباه کرد و خودش هم قبول دارد اما هواداران پرسپولیس به بزرگی خودشان می‌بخشند و در اولین بازی هم علی را مورد حمایت قرار خواهند داد. هواداران باید بدانند که وقتی پیراهن پرسپولیس برتن یک بازیکن است، باعث افتخار است و مورد حمایت خواهد بود.

اردوی هشت روزه پرسپولیس در ترکیه

پیروانی درباره اردوی قرمزها گفت: ما پنج شنبه به مدت 8 روز اردو داریم و قرار است دو بازی دوستانه داشته باشیم. فردا هم یک بازی با شمس آذر داریم و بعد از اینکه برگردیم هم یک بازی داریم. درست است تمرینات را دیر شروع کردیم اما بازیکنان انفرادی تمرین کردند. ما محکوم به برد هستیم و این فصل هم با قدرت به دنبال قهرمانی خواهیم بود. وی درباره عدم تمدید قرارداد عیسی اظهار داشت: مطمئنا هرکسی آرزو دارد در پرسپولیس بازی کند. مدیر سرخپوشان پایتخت درباره گلایه سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا بابت عدم رفتار درست با آنها توضیح داد: این بدعت بدی است که در فوتبال ما وجود دارد. به قول اخوی‌ام شاغلام، می‌گوید ما خوش استقبال بد بدرقه هستیم، بازیکن سال‌ها زحمت می‌کشد اما موقع رفتن خوب نیست. البته اگر بزرگترین جشن هم گرفته شود چون به هر حال جدا می‌شود، شاید ناراحت شود و حتی در جشن نیاید. به هر حال باید یک مقدار منطقی و اصولی باشد اما الان هم شرایط نقل و انتقالات است. من از این عزیزان به عنوان یک رفیق تشکر می‌کنم چون زحمت کشیدند و امیدوارم هرجا رفتند موفق باشند. اما این را همه باید بدانند که هر آمدنی رفتنی دارد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...