پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز: عیار تیم ما در برابر کره‌جنوبی مشخص شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال باید از همین امروز به فکر تجهیز تیم ملی باشد و بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی تدارک ببیند. 
کدخبر (31419) | 07 فروردین 1401 | ساعت 09:39
0 87
پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز: عیار تیم ما در برابر کره‌جنوبی مشخص شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال باید از همین امروز به فکر تجهیز تیم ملی باشد و بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی تدارک ببیند. 

جواد منافی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ درخصوص بازی آینده تیم ملی ایران مقابل لبنان اظهار داشت: لبنان جزو تیم‌های درجه دو آسیاست و نمی‌تواند رقیب دست و پا گیری برای ما باشد و خیلی راحت می‌توانیم از سد این تیم بگذریم. بازی با لبنان رقابت چندان سنگینی برای تیم ما نخواهد بود و می‌توانیم به راحتی این تیم را شکست دهیم. 

وی افزود: عیار تیم ما مقابل تیم‌هایی مثل لبنان، سوریه و یا حتی عراق مشخص نمی‌شود بلکه بازی با تیم‌های باکیفیتی مثل کره جنوبی است که عیار واقعی فوتبال ما را مشخص می‌کند. ما به دور نهایی جام جهانی صعود کرده‌ایم و نباید دیگر به تیم‌هایی مثل بحرین و سوریه فکر کنیم بلکه باید به فکر بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ‌ و با شخصیت باشیم که بتوانند عیار تیم ملی را مشخص کنند. 

هافبک سابق سرخپوشان خاطر نشان کرد: عیار تیم ما زمانی مشخص شد که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل کره جنوبی حرفی برای گفتن نداشتیم. ما مقابل کره شرایط آرمانی نداشتیم و بازیکنان‌مان در پست‌های تخصصی خودشان به میدان نرفته بودند و نتوانستیم فوتبال خوب و با برنامه‌ای را به نمایش بگذاریم. ما مقابل کره در همه خطوط ضعف داشتیم و در هر دو فاز هجومی و دفاعی ضعیف ظاهر شدیم. 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: ما بازیکنان با کیفیتی داریم و توقعات از تیم ملی نسبت به گذشته بالا رفته و همه انتظار دارند که با این بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. اما کیفیت فوتبالی که به نمایش می‌گذاریم، مردم و کارشناسان نگران کرده و با این شیوه بازی، بعید است که در قطر بتوانیم کار خاصی انجام دهیم. 

منافی با تاکید بر لزوم بازی‌ تدارکاتی با تیم‌های صاحب سبک در فوتبال، گفت: اسکوچیچ تا کنون نتایج خوبی گرفته و تیم ملی را خیلی راحت به دور نهایی جام جهانی رساند اما نباید فراموش کرد که توقعات از تیم ما بالا رفته و مردم انتظار دارند که بالاخره از مرحله گروهی صعود کنیم. ما در همه خطوط بازیکنان خیلی خوبی داریم و اکثر بازیکنان اصلی ما لژیونر هستند و در تیم‌های خوب اروپایی و یا آسیایی بازی می‌کنند و مردم انتظار دارند که سطح کیفی تیم ما ارتقا یابد. برای این منظور باید از همین امروز برنامه‌ریزی کنیم و تدارک لازم را ببینیم تا حضور موفقی در قطر داشته باشیم. ما باید با تیم‌های صاحب سبک و با کیفیت بازی کنیم تا بتوانیم سطح خودمان را ارتقا دهیم. 

وی ادامه داد: بازی کردن با تیم‌های درجه دو آسیایی هیچ سودی برای ما ندارد و باید به فکر بازی کردن با تیم‌های اروپایی، آمریکای جنوبی و یا حتی آفریقایی باشیم. 

منافی متذکر شد: فدراسیون فوتبال باید از همین امروز به فکر تجهیز تیم ملی باشد و بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی تدارک ببیند. ما اگر می‌خواهیم از گروه‌مان صعود کنیم باید هزینه کنیم و بهانه‌ای مثل مشکلات مالی را کنار بگذاریم. اگر از همین امروز تدارکات مناسبی انجام دهیم و بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم، چندین برابر هزینه‌هایی که انجام داده‌ایم سود خواهیم کرد و سطح فوتبال‌مان ارتقا می‌یابد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...