پیشکسوت پرسپولیس: وزارت ورزش به دنبال قهرمانی استقلال است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهترین کادرفنی و بازیکنان لیگ را دارد و اگر بازیکنان تیم از نظر روحی شرایط عادی داشته باشند، قادر هستند که هر تیمی را شکست دهند.
کدخبر (29302) | 20 اسفند 1400 | ساعت 07:32
0 56
پیشکسوت پرسپولیس: وزارت ورزش به دنبال قهرمانی استقلال است
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهترین کادرفنی و بازیکنان لیگ را دارد و اگر بازیکنان تیم از نظر روحی شرایط عادی داشته باشند، قادر هستند که هر تیمی را شکست دهند.

سعید نعیم‌آبادی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، پیرامون دیدار امروز پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی امروز حساسیت بالایی دارد اگرچه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما پرسپولیس از نظر تاکتیکی و فنی بهترین تیم حال حاضر لیگ است و تنها باید از نظر روحی-روانی ریکاوری شود. اگر شرایط روحی-روانی تیم مناسب باشد، قطعا تیم بهترین نتیجه را خواهد گرفت. وی افزود: پرسپولیس بهترین کادرفنی و بازیکنان لیگ را دارد و اگر بازیکنان تیم از نظر روحی شرایط عادی داشته باشند، قادر هستند که هر تیمی را شکست دهند. امیدوارم کادرفنی در چند روز گذشته توانسته باشد که تیم را به شرایط ایده‌آل روحی-روانی رسانده باشد و امروز بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان و مهاجمان پرسپولیس باید قدر فرصت‌های گلزنی را بدانند؛ پرسپولیس هفته گذشته مقابل صنعت نفت موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشت اما متاسفانه بازیکنان قدر ندانستند، مگر یک تیم در طول بازی چند موقعیت گلزنی خلق می‌کند؟ مهاجمان پرسپولیس اگر با آرامش خاطر بازی کنند، عملکرد بهتری خواهند داشت. وی در ادامه با انتقاد از پنالتی‌های مشکوک و متوالی استقلالی‌ها در طول هفته‌های گذشته متذکر شد: وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال دوست دارند که امسال استقلال قهرمان شود تا هواداران این تیم را راضی نگاه دارند. به هر حال فکر می‌کنند که 5 قهرمانی متوالی برای پرسپولیس کافی است اما این رفتار درست نیست، بایرن‌مونیخ سالهاست که در بوندس‌لیگا قهرمان می‌شود، مگر فدراسیون آلمان به خاطر ناراحت نشدن طرفداران سایر تیم‌ها مانع قهرمانی بایرن‌مونیخ شده است؟ نعیم‌آبادی افزود: مگر می‌شود این تعداد پنالتی مشکوک در طول فصل برای یک تیم خاص گرفته شود؟ امسال داوری به اشکال مختلف به استقلال کمک کرده‌ تا امتیاز بگیرد و علاوه بر گرفتن پنالتی ناحق برای استقلال، پنالتی‌های درست تیم مقابل را اعلام نکردند و این اتفاق متاسفانه به کرات رخ داده است. این روند شائبه برانگیز است و نمی‌تواند طبیعی باشد. پیشکسوت پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس حق دارند که نگران داوری دربی باشند با این حال مطمئن باشید که هیچ چیز نمی‌تواند مانع پیروزی پرسپولیس در دربی باشد و ما قطعا استقلال را شکست می‌دهیم. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...