چرا حضور مغانلو، نیازمند و ترابی در تیم امید منتفی شد؟ + ویدئو

رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران نسبت اعلام کرد باید از تیم‌ هایی که در لیگ قهرمانان نیستند، بازیکن مدنظرش را به هانگژو ببرد.
کدخبر (201449) 09 تیر 1402 | ساعت 18:57
0 162
رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران نسبت اعلام کرد باید از تیم‌ هایی که در لیگ قهرمانان نیستند، بازیکن مدنظرش را به هانگژو ببرد.

به گزارش سرخ نیوز، رضا عنایتی در خصوص حضورشان در رقابت‌های آسیایی هانگژو در شهریورماه عنوان کرد: یکی از مشکلات بزرگ بنده برای مسابقات هانگژو، تداخل این رقابت‌ها با دو تورنمنت آسیایی مهم است و ما از سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و نساجی به هیچ عنوان نمی‌توانیم بازیکن ببریم چون درگیر مسابقات آسیایی خود هستند؛ البته فقط بازیکنان بزرگسال چون درگیر لیگ قهرمانان خواهند بود. او ادامه داد: سه بازیکن بزرگسال برای حضور در مسابقات هانگژو را باید از سایر تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند، استفاده کنیم و در حال بررسی هستیم تا شرایط چگونه است و از آنها بهره ببریم.

لیست اولیه تیم امید برای مسابقات هانگژو را چه کسی فرستاده بود؟

سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران در مورد اینکه سید پیام نیازمند، مهدی ترابی و شهریار مغانلو در فهرست اولیه اعلام شده برای همراهی تیم امید در رقابت های قهرمانی آسیا در هانگژو را فدراسیون ارسال کرده بود، گفت: دقیقا این سه نفر در لیست ۵۰ نفره که ارائه شد و تحویل من دادند، وجود داشت ولی متاسفانه نمی‌توانیم از این نفرات استفاده کنیم. رضا عنایتی در مورد اینکه چه شخصی این لیست اولیه تیم امید ایران را برای مسابقات هانگژو فرستاده بود، عنوان کرد: فکر می‌کنم آقای مجتبی حسینی این لیست را دادند که متاسفانه با توجه به اینکه هر سه بازیکن درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند، نمی توانیم از آنها بهره ببریم و مجبوریم سراغ بازیکنان سایر تیم‌ها برویم.   آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...