چرا سجاد شهباززاده در استقلال ماندنی شد؟

سجاد شهباززاده درباره شایعات مطرح شده و همچنین ماندن خود در استقلال توضیح می‌دهد.
کدخبر (132127) | 06 بهمن 1401 | ساعت 16:30
0 136
چرا سجاد شهباززاده در استقلال ماندنی شد؟
سجاد شهباززاده درباره شایعات مطرح شده و همچنین ماندن خود در استقلال توضیح می‌دهد.

به گزارش سرخ نیوز، سجاد شهباززاده درمورد برتری چهار بر صفر استقلال مقابل ملوان، اظهار داشت:‌

خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز مهمی که خیلی به آن نیاز داشتیم گرفتیم. در کل مسابقه هم حاکم بودیم. روز خوبی برای استقلال بود.
وی درمورد اینکه شایعاتی درمورد قرار نگرفتن نامش در لیست مازاد ساپینتو منتشر شد در شرایطی که خودش صحبت کرده و گفته بود می‌خواهم برای استقلال بازی کنم، توضیح داد:
موضوع این است که 3-2 فصل است همیشه روابط خوبی با رسانه‌ها داشتم و هرخبری باشد، خودم داده‌ام اما برخی مواقع سکوت ما سبب می‌شود برخی اخبار ضد و نقیض و بی‌اعتبار را بیرون بدهند. رسانه‌ها و سایت‌هایی که ادعای معتبر بودن دارند، اخباری می‌دهند که خود من می‌مانم.
مهاجم استقلال اضافه کرد:
هم ابتدای 3-2 فصل گذشته و هم این روزهایی که گذشت، خیلی از این اتفاقات افتاد و شرایط برای من خیلی واضح بود. با مربی درباره پیشنهاداتم صحبت کردم و در یک جلسه هم به این نتیجه رسیدم که در استقلال بمانم اما متأسفانه برخی رسانه‌ها که خیلی به کانال‌هایی که به آن‌ها خبر می‌رساند، اطمینان دارند و اخبار اشتباه و غلط دریافت می‌کنند. من هم نمی‌توانم مدام تکذیب کرده و درمورد این اخبار صحبت کنم. چنین چیزی نبوده و از هرجای معتبری می‌شد این را فهمید که اتفاق خاصی نیفتاده است.
شهباززاده عنوان کرد:
من و مربی خیلی زود این موضوع را حل کردیم اما به حدی وضعیت بی‌دروپیکر شده است که برخی رسانه‌ها هرچه دل‌شان می‌خواهد می‌زنند. من هم نمی‌توانم هرروز تکذیب کرده و نظرات خودم را بگویم. این اتفاقات می‌افتد و کاری هم نمی‌توان کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...