چرا محمد محمدی از پرسپولیس جدا شد؟

گفته می شود که محمد محمدی، پیشکسوت پرسپولیس برای پست معاون ورزشی باشگاه درخواست افزایش حقوق داشته که این موضوع مورد موافقت قرار نگرفته است.
کدخبر (203006) | 13 تیر 1402 | ساعت 07:04
0 168
چرا محمد محمدی از پرسپولیس جدا شد؟
گفته می شود که محمد محمدی، پیشکسوت پرسپولیس برای پست معاون ورزشی باشگاه درخواست افزایش حقوق داشته که این موضوع مورد موافقت قرار نگرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، محمد محمدی به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در مدتی که به عنوان معاون ورزشی باشگاه کار کرد انصافاً بدون حاشیه و با تمام وجود به انجام وظیفه‌اش مشغول شد اما معاون ورزشی خیلی بی‌سر و صدا از پرسپولیس استعفا کرد زمانی که متوجه شد حقوقش به شکل عجیبی شاید به یک سوم حقوقی برسد که چندی قبل از پرسپولیس دریافت می‌کرد. گفته می‌شود که معاون ورزشی پرسپولیس ماهانه از پرسپولیس 24 میلیون حقوق دریافت می‌کرد. معاون ورزشی که انصافاً خیلی کم مصاحبه می‌کرد و بی‌سر و صدا دنبال رتق و فتق امور ورزشی باشگاه بود و شاید دنبال فالوور و مسائلی از این دست نبود و تعامل خوبی با مدیر عامل و هیأت مدیره در راستای مسائل ورزشی باشگاه داشت اما حقوق معاون ورزشی باشگاه که انصافاً یکی از مهم‌ترین پست‌های باشگاه است به شکل عجیبی از ابتدای امسال به یک سوم حقوقی که به او داده می‌شد تقلیل یافت.

قرارداد 3 میلیاردی محمدی مورد موافقت قرار نگرفت

چرا محمد محمدی از پرسپولیس جدا شد؟ این موارد ناراحت کننده چندین ماه ادامه داشت تا اینکه معاون ورزشی باشگاه با قرار دادن استوری خیلی بی‌سر و صدا از پرسپولیس کنار رفت چون احساس کرد که احترام و شأن او حفظ نشده است. در این راستا اما گفته می‌شود که معاون ورزشی جدید مد نظر باشگاه رقم 3 میلیاردی را برای قراردادش به باشگاه ارائه داده که در نهایت این امر مورد موافقت قرار نگرفته است. باشگاه در این رابطه با یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس هم صحبت‌هایی برای پست معاونت داشت که آن شخص هم این پیشنهاد را پس زد تا فعلاً پست حساس معاونت ورزشی در فصل نقل و انتقالات در پرسپولیس خالی باشد. در این بین نکته عجیب به این مسأله برمی‌گردد که مدیرعامل پرسپولیس تا این لحظه از تماس گرفتن با معاون ورزشی مستعفی خودداری کرده است و تلاشی برای بازگرداندن معاون مستعفی انجام نداده است. در این رابطه گفته می‌شود ریاست هیأت مدیره و یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره با معاون ورزشی باشگاه مستعفی گفت و گوهایی برای باز گرداندن و تغییر نظرش داشته‌اند که موفق به این مهم  نشده‌اند تا فعلاً پست حساس معاون ورزشی در باشگاه پرسپولیس خالی بماند و کسی از پیشکسوتان بعد از جدایی محمد محمدی تا این لحظه راضی به قبول تصدی پست معاونت ورزشی نشود. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...