چرا پرسپولیس شانس بیشتری برای جذب سامان فلاح دارد؟

سامان فلاح یکی از گزینه‌های جذاب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران است و تیم‌های بزرگی به دنبال جذب این بازیکن کلیدی خط دفاعی پیکان هستند.
کدخبر (125447) | 22 دی 1401 | ساعت 20:30
0 148
چرا پرسپولیس شانس بیشتری برای جذب سامان فلاح دارد؟
سامان فلاح یکی از گزینه‌های جذاب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران است و تیم‌های بزرگی به دنبال جذب این بازیکن کلیدی خط دفاعی پیکان هستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سامان فلاح مدافع میانی و 21 ساله تیم فوتبال پیکان یکی از گزینه‌های جذاب زمستانی فوتبال ایران است. بازیکنی که چند تیم لیگ برتری به طور رسمی و غیر رسمی خواهان جذب او هستند و پیکان نیز طی سال‌های اخیر تمایل خود به فروش بازیکن در پنجره زمستانی را نشان داده است.

مدعیان لیگ برتر به دنبال سامان فلاح

در میان تیم‌های لیگ برتری سپاهان، استقلال و فولاد مشکلاتی در خط دفاعی خود دارند و مشتریان بالقوه سامان فلاح محسوب می‌شوند و پرسپولیس تا بدین لحظه اقدامی برای جذب این بازیکن نداشته است. در شرایط نرمال انتظاری جز این نمی‌رود چرا که پرسپولیس مطمئن‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و گل‌محمدی حتی در بازی مقابل تیم لیگ یکی در جام حذفی نیز زوج پورعلی‌گنجی - گولسیانی را به کار می‌گیرد. اما چرا پرسپولیس باید به دنبال جذب مدافع پیکان باشد؟

چرا پرسپولیس شانس بیشتری برای جذب سامان فلاح دارد؟

وضعیت مبهم پورعلی‌گنجی برای فصل بعد

مرتضی پورعلی‌گنجی ستون خط دفاعی پرسپولیس در فصل جاری بوده، با این حال او پیشنهاداتی از تیم‌های عربی دارد و بند جدایی نیز در قرارداد وی قید شده که بر اساس آن او با پرداخت مبلغی قادر به جدایی از پرسپولیس در پایان فصل خواهد بود. به عبارت بهتر شاید پرسپولیس امروز نیازی به جذب سامان فلاح نداشته باشد اما برای فصل بعد چطور؟

دست بالاتر پرسپولیس برای جذب ستاره پیکان

همین موضوع عدم نیاز پرسپولیس به جذب فلاح در شرایط فعلی می تواند این باشگاه را به جذب فلاح نزدیک تر کند. سرخ‌ها می توانند با توافق با باشگاه پیکان، این بازیکن را به پیکان قرض دهند و از ابتدای فصل آینده او را در ترکیب خود داشته باشند در حالی که سایر رقبا نمی توانند چنین گزینه‌ای به پیکان بدهند.

موضوع بعدی مشکل بزرگ پیکان در سمت چپ خط دفاعی است، جایی که با مصدومیت امیرحسین غلامی این تیم در هفته‌های اخیر ناچار به استفاده از محمدحسین فلاح در این پست شده، بازیکنی که پیش از این در پست مهاجم به میدان می‌رفت. پرسپولیس در این پست محمدمهدی احمدی شاگرد سابق مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان را در اختیار دارد که این روزها حتی در لیست 20 نفره بازی نیز قرار نمی‌گیرد. انتقال قرضی احمدی به پیکان در همین راستا می‌تواند دومین برگ برنده پرسپولیس در جذب فلاح باشد.

چرا پرسپولیس شانس بیشتری برای جذب سامان فلاح دارد؟

یک بار هم که شده زودتر اقدام کنید

نقل و انتقالات در فوتبال ایران محدود به زمان باز بودن پنجره و برطرف کردن مشکلات یومیه است. کمتر باشگاهی به فکر آینده و اقدامات زودهنگام نقل و انتقالاتی است. علی رغم مجاز بودن مذاکره با بازیکنانی که شش ماه به پایان قراردادشان مانده کمتر باشگاهی چنین کاری را انجام می‌دهد و در جذب بازیکنان جوان نیز شاهد رویکردی مشابه هستیم.

سامان فلاح یکی از معدود استعدادهای فوتبال ایران است و عقب نشینی پرسپولیسی‌ها از جذب وی هیچ توجهی نخواهد داشت. اگر به فکر فصل آینده هستید، همین امروز باید به نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هم فکر کنید، نه آن که تا تابستان صبر کنید و بعد از جدایی X و Y کاسه چه کنم به دست بگیرید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...