چطور مانند جنیفر لوپز در 54 سالگی زیبا باشیم؛ با روتین J LO آشنا شوید !

جنیفر لوپز همیشه صدر لیست زیبایی بوده و به طبع محبوبیت زیادی نیز دارد به همین دلیل همگی دوست دارند راز طراوت، جوانی پوست و تناسب اندام همیشگی او را بدانند.
کدخبر (167866) | 29 فروردین 1402 | ساعت 19:31
0 185
چطور مانند جنیفر لوپز در 54 سالگی زیبا باشیم؛ با روتین J LO آشنا شوید !
جنیفر لوپز همیشه صدر لیست زیبایی بوده و به طبع محبوبیت زیادی نیز دارد به همین دلیل همگی دوست دارند راز طراوت، جوانی پوست و تناسب اندام همیشگی او را بدانند.

به گزارش سرخ نیوز، اخلاق کاری جنیفر لوپز بسیار حرفه‌ای است و او بسیار به کارهای خود پایبند است و پشتکار فوق العاده‌ای دارد. این خواننده معروف روتین خاصی را رعایت می‌کند که باعث می‌شود که او حتی در دهه پنجم زندگی خود نیز فیزیک فوق العاده‌اشرا همچنان حفظ کند.

راز زیبایی و جوان ماندن جنیفر لوپز چیست؟

روتین روزانه او شامل تمرینات روزانه و همچنین وقت گذراندن با فرزندان و بن افلک همسر خود می‌باشد. لوپز روز خود را با انجام تمرینات ورزشی و همچنین روتین مراقبتی خود آغاز می‌کند که از آن‌ها می‌توان به دعا کردن و مدیتیشن اشاره کرد. مشغله‌ها و دغدغه‌های او بسیار زیاد است اما او قادر است که چندین کار را به طور همزمان انجام دهم و حتی خودش را در ماشین آرایش می‌کند تا بتواند زمان ذخیره کند. او بعد از ظهر را با همسرش و فرزندان خود وقت می‌گذراند.

اهمیت ویژه صبح‌ها برای جنیفر لوپز

کارهایی که جنیفر لوپز صبح زود انجام می‌دهد حول محور فرزندانش است. او در ابتدا مطمئن می‌شود که آن‌ها بین ساعت شش و ربع و شش و چهل دقیقه بیدار می‌شوند، سپس او آن‌ها را برای مدرسه آماده می‌کند و صبحانه را برای آن‌ها مهیا می‌کند. زمانی که فرزندان خود را به مدرسه فرستاد، روی تمرینات خودش تمرکز می‌کند و حدود یک ساعت و ربع ورزش می‌کند. او با مصرف شیک انرژی تمرینات خودش را تامین می‌کند؛ تمریناتی که یک ساعت و ربع به طول می‌انجامند. پس از این، او زمانی را صرف دعا کردن و راز و نیاز کردن با خدا و سپس مدیتیشن می‌کند و بعد از آن به سراغ پوستش می‌رود. او در ویدیویی در اینستاگرام گفت:
به هیچ عنوان از تلفن همراهم استفاده نمی‌کنم. صبح‌ها فقط به کارهای خودم می‌رسم و کارهایی که باید در طول روز انجام دهم و افکار خودم را مرور می‌کنم.
او پس از این از کرم ضد آفتاب شرکت خودش استفاده می‌کند. جنیفر لوپز در رابطه با این ضد آفتاب اظهار کرد:
این کرم یکی از رازهای زیبایی من از سن 20 سالگی است.
او پس از این کرم چشم استفاده می‌کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...