علی پروین به من گفت چقدر می‌دهی برای پرسپولیس بازی کنی؟

ابراهیم اسدی با روایت یک خاطره از علی پروین گفت: او به من گفت چقدر می‌دهی تا بیایی برای پرسپولیس بازی کنی؟
کدخبر (55878) | 19 مرداد 1401 | ساعت 07:29
0 59
علی پروین به من گفت چقدر می‌دهی برای پرسپولیس بازی کنی؟
ابراهیم اسدی با روایت یک خاطره از علی پروین گفت: او به من گفت چقدر می‌دهی تا بیایی برای پرسپولیس بازی کنی؟

به گزارش سرخ نیوز، ابراهیم اسدی یک خاطره از علی پروین درباره نحوه پیوستنش به پرسپولیس گفت. این هافبک پیشین پرسپولیس گفته است: «من دوست ندارم پرسپولیس کهکشانی شود. تیم پرسپولیس یک تیم کاملاً مردمی است و شخصیت قهرمانی دارد.»

بازی هفته اول پرسپولیس با ذوب آهن

ابراهیم اسدی درباره بازی هفته اول پرسپولیس با ذوب آهن در لیگ بیست و دوم نظرات خود را اینگونه بیان کرد که: «اولین بازی لیگ کمی دشوار خواهد بود اما پیروزی در اولین بازی لیگ و کسب سه امتیاز برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ بسیار موثر خواهد بود. من فکر می‌کنم بازی با ذوب آهن یکی از بازی‌های زیبای هفته اول شود امیدوارم پرسپولیس با برد مقابل حریف اصفهانی برای ادامه لیگ روحیه و انگیزه مضاعفی را کسب کند.»

عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چطور بود؟

او درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: «نفرات خوبی را جذب کردند اما هنوز مهاجم ها را برای تیم خریداری نکرده اند. مثل اینکه هدف اصلی پرسپولیس جذب یک یا دو مهاجم شش دانگ نبوده و هنوز این اتفاق رخ داده است. همیشه معضل اصلی پرسپولیس همین خرید مهاجم بوده است و به دلیل اینکه مهاجم گلزن در فوتبال ایران کم هست باشگاه مجبور است مهاجم خارجی جذب کند آن هم دردسرهای خودش را دارد.»

مشکلاتی که دلال ها برای پرسپولیس بوجود آوردند

اسدی ادامه داد: «به نظر من در دلال‌ها چوب لای چرخ پرسپولیس می‌گذارند که تا باشگاه تا حالا نتوانسته مهاجم جذب کند. این آقایان عمداً یا قیمت را بالا می‌برند یا با ذهن بازیکن خارجی را برای آمدن به ایران خراب می‌کنند.» او ادامه داد: «اما یادم نمی‌رود آن زمان که علی آقا بود هیچ دلالی جرات پا به میدان پرسپولیس گذاشتن را نداشت. دلال ها از از یک کیلومتری پرسپولیس هم عبور نمی کردند چه برسد به اینکه در کار تیم دخالت کنند یا نزدیک بازیکنان تیم شوند.»

چقدر می دهی برای پرسپولیس بازی کنی؟

هافبک پیشین پرسپولیس درباره نحوه ورودش به پرسپولیس خاطره ای از علی آقا پروین را بیان کرد و گفت: «زمانی که من قصد پیوستن به تیم پرسپولیس را داشتم، آقای پروین به من گفتند: چقدر پول می‌دهی که برای پرسپولیس بازی کنی؟  من هم گفتم که اجازه دهید تا با تیم تمرین کنم و سبک بازی من را از نزدیک تماشا کنید، بعد در این باره مذاکره کنیم. البته در تمرینات توانستم نظر مثبت علی آقا را بگیرم و با باشگاه هم سفید امضا کردم تا خود آقای پروین مبلغ را در قرارداد بنده ذکر کردند.»

پرسپولیس تیم مردمی با شخصیت قهرمانی

اسدی در پایان در جواب این سوال که آیا به پرسپولیس با جذب یک یا دو مهاجم کهکشانی می‌شود، گفت: «دوست نداریم پرسپولیس کهکشانی شود. زمان وینگو بگوویچ پرسپولیس کهکشانی بود. این مسئله تا هفته پنجم دوام نداشت و تیم به صورت نامناسبی به حاشیه کشیده شد. من دوست دارم پرسپولیس مردمی‌باشد و شخصیت همیشگی اش که قهرمانی است را حفظ کند.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...