چند سوال مهم از کمال کامیابی نیا / چرا شفاف سازی نمی کنید؟!

کمال کامیابی نیا معتقد است چند بازیکن مانع ادامه حضور او و سیامک نعمتی در پرسپولیس شده اند.
کدخبر (216107) | 13 مرداد 1402 | ساعت 15:50
0 126
چند سوال مهم از کمال کامیابی نیا / چرا شفاف سازی نمی کنید؟!
کمال کامیابی نیا معتقد است چند بازیکن مانع ادامه حضور او و سیامک نعمتی در پرسپولیس شده اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مصاحبه اخیر کمال کامیابی نیا بسیار جنجالی بوده و با سر و صدای زیادی همراه شده است؛ با این حساب از زاویه ای متفاوت نگاهی داشته ایم به صحبت های این بازیکن.

کمال کامیابی نیا دور از روزهای اوج؟

کمال کامیابی نیا در فصل گذشته ۲۲ بار برای پرسپولیس بازی کرده که مجموع دقایق حضور او در زمین به ۹۰۶ دقیقه رسید و در این مدت ۲ کارت زرد دریافت کرد. باید پذیرفت که آنچه کامیابی نیا را از ترکیب فیکس سرخپوشان دور کرد حضور نفراتی چون اسدبیگی، رفیعی و سرلک نبود بلکه این اتفاق به دلیل عدم آمادگی کافی و دوری از روزهای اوج بوده است.

چرا کامیابی نیا خداحافظی نکرد؟

کمال کامیابی نیا در مصاحبه اخیر خود تاکید می کند که در انتهای فصل آتی از مستطیل سبز خداحافظی می کند و قصد داشته با باقی ماندن در جمع سرخ ها با پیراهن پرسپولیس کفش های خود را بیاویزد اما سوال اصلی این است که چرا این بازیکن از سرنوشت امثال رضا نورمحمدی و محسن بنگر درس نگرفته و در پایان فصل گذشته که با هت تریک قهرمانی نیز همراه بود از دنیای فوتبال (به عنوان بازیکن) خداحافظی نکرد؟ خداحافظی در چنین شرایطی می توانست برای کامیابی نیا که روزهای فوق العاده ای با پرسپولیس داشت رویایی باشد.

چرا شفاف سازی نمی کنید آقای کامیابی نیا؟!

هافبک سابق سرخپوشان پایتخت در بخش دیگری از مصاحبه خود عنوان می کند که:
۳،۴ نفر از بازیکنان و بعضی از بیرون باشگاه دوست نداشتند من و سیامک بمانیم. بازیکنی نبودم که برم به فلانی زنگ بزنم و یا آمار تمرین را بدهم برای همین خیلی راحت بود من را کنار بگذارند و بروند هافبک ۳۲ ساله بیاورند، یک دهه از زندگی ام را برای پرسپولیس گذاشتم.
در چنین شرایطی باید از کامیابی نیا پرسید که چرا شفاف سازی نمی‌کند و نمی گوید دقیقا چه کسانی نمی خواستند او در پرسپولیس بماند و یا اینکه چرا او نمی گوید چه کسی از درون تیم خبرها را به خبرنگاران می داده؟

صحبت های عجیب کامیابی نیا درباره لئاندرو پریرا

بخش مهمی از مصاحبه کمال کامیابی نیا به صحبت های او درباره مهاجم برزیلی و سابق سرخ ها بازمی گردد؛
چرا کسی راجع به قرارداد یک میلیون دلاری پریرا با باشگاه پرسپولیس صحبت نمی کند. من سال‌ ها برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشیدم اندازه این بازیکن پول نگرفتم. صدرصد پشت پرده اتفاقاتی می‌ افتد.
این صحبت های کامیابی نیا با واکنش مستند باشگاه پرسپولیس و ایجنت لئاندرو پریرا نیز همراه شد تا مشخص شود دریافتی پریرا از سرخ ها ۲۳۵ هزار دلار بوده و ۱۴۳ هزار دلار نیز مطالبات وی است. ضمن آنکه مدیربرنامه های پریرا کنایه ای به کامیابی نیا داشته و یکی از اقوام او را با لفظ «دلال» خطاب می کند. چند سوال مهم از کمال کامیابی نیا / چرا شفاف سازی نمی کنید؟!در این راستا نباید فراموش کرد که کمال کامیابی نیا در مدت زمان حضور در پرسپولیس در چندین مقطع با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شد و نتوانست بازیکن همیشگی باشد با این حال همواره مورد حمایت هواداران بود.   آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...