چهارتایی‌ها به گربه سیاه‌ خود رسیدند + ویدئو

استقلال در شرایطی در هفته دوم لیگ برتر به مصاف ملوان خواهد رفت که خاطرات خوبی از بازی در انزلی ندارد!
کدخبر (58403) 26 مرداد 1401 | ساعت 15:09
0 89
استقلال در شرایطی در هفته دوم لیگ برتر به مصاف ملوان خواهد رفت که خاطرات خوبی از بازی در انزلی ندارد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال در حالی روز پنجشنبه به مصاف هم می روند که در بازی نخست خود مقابل حریفان تن به شکست داده بودند. قوی های سپید انزلی با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم پیکان شکست خوردند و آبی پوشان با دو گل مغلوب سپاهان شدند تا برد در این بازی برای هر دو تیم اهمیت دوچندانی پیدا کند.

خاطرات خوش زارع مقابل استقلال ساپینتو که به تازگی هدایت استقلال را برعهده گرفته، دوست ندارد بعد از خراب کردن رکوردهای این تیم دومین باخت را هم در لیگ برتر متحمل شود، زیرا می داند در صورت ناکامی دوباره با هجمه های بیشتری مواجه خواهد شد. مازیار زارع نیز نیز که بعد از سالها ملوان را لیگ برتری کرده قصد ندارد از همین ابتدا مدعی سقوط نشان دهد. کاپیتان سابق انزلی چی ها خاطرات بسیار خوبی از رویارویی با استقلال در انزلی دارد و بارها با پیراهن ملوان توانسته بود این تیم را شکست دهد. بیشتر بخوانید: ملوان بدون تماشاگرانش مقابل استقلال قرار می گیرد!
4 تایی شدن استقلال در انزلی در لیگ برتر سیزدهم تیم ملوان با هدایت دراگان اسکوچیچ و کاپیتانی زارع دست به یک شگفتی بزرگ زد و تیم مدعی امیر قلعه نویی را در هفته بیست‌وهفتم با نتیجه سنگین 4بر 2مغلوب کرد.گل‌های ملوان را سیامک کوروشی، احمد آهی، شاهین ثاقبی و مهدی دغاغله به ثمر رساندند و گل‌های حریف را هم محمد قاضی و حنیف عمران‌ز‌اده زدند. این دومین شکست 4گله استقلال برابر ملوان بود. آنها پیش از این نیز یکبار در فصل یازدهم با نتیجه مشابه در انزلی مغلوب شده بودند.جالب اینجاست که در این بازی هم مهدی رحمتی گلر استقلال بود. او در حالی 4بار دروازه اش فرو ریخت که تیمش با گل برهانی و میداوودی پیش بود. رافخایی(2)جراح‌كار و نزهتی گل های ملوان را در این بازی زدند.
  تقدیم قهرمانی به پرسپولیس اما بی شک دومین شکست 4 گله استقلال برای این تیم سنگین تر بود، چرا که منجر به دور شدن تیم پرمهره امیر قلعه نویی از کورس رقابت با پرسپولیس و فولاد شد. استقلال این فصل در نهایت به مقام پنجم رسید. البته این تنها باری نبود که انزلی چی ها، قهرمانی را از استقلال می گرفتند و پیش از این نیز یکبار در هفته پایانی اولین دوره لیگ برتر جام را با شکست دادن شاگردان پورحیدری تقدیم به پرسپولیس کردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...