چه کسی نمی خواهد فتح الله زاده از استقلال برود؟

به نظر می‌رسد که مدیرعامل استقلال، فعلا تغییر نکند و علی فتح الله زاده به کار خود ادامه خواهد داد.
کدخبر (164225) | 20 فروردین 1402 | ساعت 21:15
0 64
چه کسی نمی خواهد فتح الله زاده از استقلال برود؟
به نظر می‌رسد که مدیرعامل استقلال، فعلا تغییر نکند و علی فتح الله زاده به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در هیاهوی بیست و چهار ساعت گذشته که تیتر اغلب رسانه‌ها «شمارش معکوس برای برکناری فتح‌الله‌زاده» بود خبرورزشی خبری را منتشر کرد که دو تن از اعضای هیات مدیره که نخواستند نامشان فاش شود، به این رسانه گفته‌اند دست کم تا پانزدهم اردیبهشت ماه مدیرعامل باشگاه استقلال تغییر نخواهد کرد.

آخرین دوره حضور علی فتح‌الله زاده تبدیل به دورانی دشوار شده است. استقلال از لیگ قهرمانان حذف شده و باشگاه شرایط آشفته‌ای را سپری می‌کند. او اما فعلا انگار با اتکا به نتایج و نمایش خوب تیم در سمتش مانده است. در آن سو اما ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر آلومینیوم اراک و رسیدن به یک قدمی صدر حمله تندی به مدیرعامل کرد.

علاوه بر روزبه چشمی که در برنامه فوتبال برتر رسما نسبت به عملکرد فتح الله زاده انتقاد کرد، کمتر کسی فکر می کرد که او در استقلال بماند؛ چرا که باشگاه باید بین تیم و مدیرعاملی با چند شکست بزرگ یکی را انتخاب می کرد. اما واقعا چه چیزی مانع از رفتن فتح الله زاده شده است؟

چه کسی نمی خواهد فتح الله زاده برود؟

نکات پنهان یک اتفاق عجیب

زمانه برای فتح الله زاده بدجوری تغییر کرده است. او حالا در برابر هواداران میلیونی این باشگاه هم قرار گرفته است. دیگر ترفندهای رسانه ای گذشته کارکرد ندارد. حالا فتح الله زاده و وضعیت بغرنج باشگاه مانده و کسی به جام ها و بمب های قدیمی فکر نمی کند. مدیرعامل استقلال بازیکنان و ساپینتو را هم به عنوان منتقد روبروی خودش می بیند اما با این وجود او کماکان هست. اخبار می گویند هیات مدیره مانع از این اتفاق می شوند و استعفای او را قبول نمی کنند.

هیات مدیره استقلال ، مانع برکناری فتح الله زاده

علاوه بر فتح الله زاده اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پرویز مظلومی، مهدی افضلی، محمد مومنی و حجت کریمی هستند. از این میان پرویز مظلومی در فوتبال برتر رسما اعلام کرد که دربسیاری از موارد مهم اختیار تام را به مدیرعامل-آجورلو و بعد فتح الله زاده- تفویض شده بود.

اما از طرفی، سایت طرفداری شانزدهم فروردین در خبری مدعی شد که پرویز مظلومی یکی از اعضای هیات مدیره است که مانع از برکناری فتح الله زاده شده و به همین دلیل نیز همراه او به برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر  او آمده بود. اما در عمل چند ساعت مباحثه چیزی جز عیان شدن مشکلات بزرگتر و بحران های عجیب تر شد. اینکه استقلال دچار بحران شده از یک سو و رخوت و ناتوانی مدیران رده بالای باشگاه از سوی دیگر، دورنمای امیدوارکننده ای را رقم نمی زند.

انتقادها و خرابکاری‌ها

بازیکنان و سرمربی از این وضعیت سرگیجه گرفته‌اند. ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری گفت رفتار مدیرعامل در برنامه فوتبال برتر شوکه اش کرده و بیشتر از سه بار در سه جمله متوالی گفت:

من هرگز نگفتم تقصیر فتح الله زاده است، من اسم فتح الله زاده را نیاوردم

...انتقادهای او اما تمام نشدند و در نهایت هم ضمن گلایه های دیگر گفت:

به تیم شلیک شد

فتح الله زاده و هیات مدیره به عنوان مدیران در مسند کار باید با این مصاحبه و مصاحبه بازیکنان برخورد کنند اما نمی کنند و شاید نمی توانند. چرا که عامل این بحران ها خودشان هستند ضمن اینکه باید افتضاحاتی مثل حذف و فجایع مالی و چک های عجیب را حل کنند.

استقلال خوب نتیجه می گیرد و این مثل مسکن برای هواداران عمل کرده است. حالا فتح الله زاده و هیات مدیره حتی سخت ترین انتقادها را باید نادیده بگیرند چرا که آنها به نتایجی که تیم می گیرد نیاز دارند.

در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...