چوب حراج به سرمایه های پرسپولیس

باشگاه درباره نفرات مازاد سیاست درستی را در پیش نگرفته و خیلی راحت در حال حراج بازیکنان و مربیانش است.
کدخبر (45710) | 03 تیر 1401 | ساعت 08:39
0 90
چوب حراج به سرمایه های پرسپولیس
باشگاه درباره نفرات مازاد سیاست درستی را در پیش نگرفته و خیلی راحت در حال حراج بازیکنان و مربیانش است.

به گزارش سرخ نیوز، در پایان فصلی که گذشت قرارداد چند بازیکن پرسپولیس به پایان رسید و مدیران باشگاه موفق شدند با برخی نفراتی که گل محمدی خواهان حفظ آنها بود، از جمله ترابی، سرلک و سیامک نعمتی تمدید کنند. تکلیف احسان پهلوان اما هنوز مشخص نشده و بنظر می رسد این هافبک خلاق و خوش تکنیک تصمیم گرفته به پیشنهاد مالی شگفت انگیز فولادی ها جواب مثبت دهد؛ پیشنهادی که گفته می شود دو برابر رقم پرسپولیس است.به ندرت پیش می آید بازیکنی بعد از دریافت چنین ارقام سنگینی وسوسه نشود. گرچه بازیکنانی که با پرسپولیس تمدید کردند، اگر بیشتر از پهلوان از تیم های دیگر نمی گرفتند، کمتر هم نبوده.

وقتی آینده‌نگری نداریم

بحث، بحث معرفت است و وفاداری به پیراهن، که روز به روز در فوتبال ما کمرنگ تر می شود. البته هیچ بازیکنی به یکباره بی معرفت نمی شود و فعل و انفعالاتی رخ می دهد تا این پروسه طی شود؛ آن هم بازیکنی که تا دیروز برای تیمش سر جلوی توپ می گذاشت. شاید اگر پرسپولیس بیشتر مراقب سرمایه هایش بود هرگز کار به وسوسه و تردید نمی کشید. مدیران باشگاه باید جوابگو باشند چرا قبل از اتمام قرارداد پهلوان با این بازیکن و سایر نفراتی که گل محمدی تمایل به تمدید با آنها را داشت اقدام نکردند؟ بی شک اگر این اتفاق می افتاد کار به جایی نمی رسید که رقبا برای ستاره های پرسپولیس دندان تیز کنند.

چوب حراج به ستاره های پرسپولیس

متاسفانه باشگاه درباره نفرات مازاد هم سیاست درستی را در پیش نگرفته و خیلی راحت در حال حراج بازیکنان و مربیانش است، در حالیکه می توانست با فروش آنها در آمدزایی کند. به راستی چرا مربی با دانشی چون حمید مطهری باید مفت و راحت در اختیار نساجی قرار بگیرد؟ آن هم وقتی هنوز یک‌ سال با پرسپولیس قرارداد داشت. آیا تیم های دیگر حاضرند همینقدر راحت مربیان خود را به ما دهند؟ مگر شهرخودرو زمانی که گل محمدی را به پرسپولیس داد کم سنگ اندازی کرد یا بابت رضایت‌نامه اش سود نکرد؟ حتی جریمه دیرکرد آن را نیز دریافت کرده و در حال حاضر نیز پنجره پرسپولیس را بابت بدهی اش بسته. 

وقتی خبری از درآمدزایی نیست!

پرسپولیس نه از فروش مربی تا به اینجا سود کرده نه بازیکن. در حالیکه حداقل می توانست قرارداد شجاعی و شریفی را تمدید کند و این دو بازیکن جوان و آینده دار را برای کسب تجربه بیشتر، به صورت قرضی در اختیار سایر تیم‌ها قرار دهد تا علاوه بر درآمدزایی برای باشگاه، در آینده‌ از آنها استفاده کند. متاسفانه در سالهای اخیر جوان های زیادی با بی توجهی راهی تیم های دیگر شدند و بعدها پرسپولیس برای جذب این نفرات مجبور شد چند برابر هزینه کند، در حالیکه می شد با تدبیر و دوراندیشی تیم را متحمل هزینه دوباره نکرد. کاری که رقبای پرسپولیس در حال انجام آن هستند و شاهد بودید باشگاه استقلال حتی از بازیکنان رده های پایه خود سفت و سخت محافظت می کند و مانع از حضور عرفان باقری در جمع سرخپوشان شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...