ژاوی : باید به جام می رسیدیم

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی این تیم مقابل رئال مادرید مدعی شد که این تیم نیاز بیشتری به قهرمانی داشته است.
کدخبر (126765) | 25 دی 1401 | ساعت 22:55
0 96
ژاوی : باید به جام می رسیدیم
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی این تیم مقابل رئال مادرید مدعی شد که این تیم نیاز بیشتری به قهرمانی داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، نتیجه بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا ۳ بر ۱ به سود بارسلونا ثبت شد تا ژاوی به اولین جام خود به عنوان مربی بارسا دست یابد. برای بارسا گاوی، روبرت لواندوفسکی و پدری گلزنی کردند. این چهاردهمین سوپرجام تاریخ بارسلونا بود. ژاوی در پایان بازی گفت:

«قطعا ما نیاز بیشتری به این قهرمانی در مقایسه با رئال داشتیم. آنها بیشتر از ما در سال های اخیر جام گرفته اند. طبعا بسیار خوشحالم و تیم استحقاق این قهرمانی را داشت. بازیکنان بسیار تلاش کردند و در تیم همدلی زیادی می بینم. فضای رختکن فوق العاده خوب است.»
ژاوی ادامه داد:
«همه چیز به سود ما پیش رفت و همانطور که دوست داشتیم بازی کردیم. گاوی، پدری، دی یونگ و بوسکتس در خط میانی عالی بودند و کنترل بازی را در دست داشتیم. دمبله در بال راست خیلی خوب بود و رونالد آرائوخو هم در دفاع مستحکم نشان داد. در مجموع از همه بازیکنانم رضایت دارم.»
رئال تحت کنترل بارسا:
«رئال را باید به هر روشی در زمین محدود کرد. باید بازی را کنترل می کردیم و اشتباهات را به حداقل می رساندیم و فکر می کنم موفق هم بودیم. این یک فینال بود و باید به جام می رسیدیم. همینطور هم شد.»
بازی درخشان گاوی:
«او قلب و جانش را در زمین می گذارد و بازیکنی خارق العاده است. وقتی در زمین نیست، همیشه حس بدی به من دست می دهد.»
ادامه فصل:
«حالا کار اصلی ما شروع می شود. یک فینال را از رئال بردیم و باید در همه بازی های پیش رو مثلا برابر با سئوتا و ختافه نیز اینچنین باشیم. حریفان قرار نیست چیزی به ما هدیه بدهند.»
در این باره بیشتر ببینید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...