کابوس سرقت‌ استرلینگ؛ بازیکنان انگلیسی چقدر برای امنیت خانه‌شان هزینه می‌کنند؟

رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس به دلیل سرقت از منزل شخصی اش، قطر را ترک کرده است. قطعا این سرقت اولین در نوع خود نبوده و آخرین هم نخواهد بود.
کدخبر (106630) | 14 آذر 1401 | ساعت 23:11
0 99
کابوس سرقت‌ استرلینگ؛ بازیکنان انگلیسی چقدر برای امنیت خانه‌شان هزینه می‌کنند؟
رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس به دلیل سرقت از منزل شخصی اش، قطر را ترک کرده است. قطعا این سرقت اولین در نوع خود نبوده و آخرین هم نخواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، روز گذشته خبری مبنی بر اینکه رحیم استرلینگ اردوی انگلیس در قطر را به دلیل سرقت از خانه‌اش در ساری ترک کرده، منتشر شد. بنا به گزارش‌ها، استرلینگ پس از شنیدن این حادثه احساس بدی پیدا کرد و به بریتانیا بازگشت تا با خانواده‌اش باشد. به گزارش تلگراف، معمولا ستارگان فوتبال انگلیس در دوره‌ای که در یک مسابقه بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند، مورد هدف گروه‌های تبهکار قرار می‌گیرند. این اتفاق در زمان برگزاری جام‌جهانی بیشتر از هر زمانی می‌شود. به همین دلیل بازیکنان طی سال‌های اخیر تدابیر امنیتی خانه خود را افزایش داده و بسیاری از آنها از نگهبان‌های شبانه روزی در املاک خود استفاده می‌کنند. به گزارش رسانه‌های انگلیسی، به ایجنت بازیکنان دستور داده شده تا اقدامات امنیتی جدیدی را برای افزایش نظارت بر خانه‌های بازیکنان و عبور و مرور مشکوک در منطقه انجام دهند. کابوس سرقت‌ استرلینگ؛ بازیکنان انگلیسی چقدر برای امنیت خانه‌شان هزینه می‌کنند؟ در سال‌های اخیر شاهد این بوده‌ایم که بازیکنان متعددی قربانی سرقت‌های هدفمند شده‌اند. با توجه به ثروت گزاف بازیکنان و غیبت‌هایی که از زمان آن همه افراد به طور عمومی اطلاع دارند، آنها اغلب می‌توانند اهداف ایده‌آلی برای گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته باشند که می‌خواهند به سرعت درآمد کسب کنند. بنابراین بازیکنان بخصوص آنهایی که در لیگ قهرمانان اروپا و دیگر مسابقات اروپایی حضور دارند و برای تیم ملی انگلیس بازی می‌کنند، برای جلوگیری از آسیب دیدن خود و خانواده‌هایشان از این گروه‌ها، سالانه بیش از 100 هزار پوند برای امنیت خانه خود هزینه می‌کنند. بازیکنان می‌توانند سطوح مختلفی از امنیت و محافظت را در اختیار داشته باشند که این شامل بازدیدهای شبانه و نگهبانانی که به طور دائم در خانه اقامت دارند، می‌شود. برخی از بازیکنان مانند کریستیانو رونالدو، حتی محافظ شخصی برای اعضای خانواده استخدام می‌کنند که هزینه‌ها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. در حالی که برخی دیگر از بازیکنان سگ‌های نگهبان آموزش دیده مخصوص را انتخاب می‌کنند که تخمین زده می شود حدود 40 هزار پوند برای بازیکنان آب می‌خورد. کابوس سرقت‌ استرلینگ؛ بازیکنان انگلیسی چقدر برای امنیت خانه‌شان هزینه می‌کنند؟ تلگراف در گزارش خود اعلام کرده که طی یک سال گذشته حداقل چهار نفر از هم تیمی‌های باشگاهی یا ملی استرلینگ دچار سرقت خانه شده‌اند. با این حال برای جلوگیری از شناسایی هویت این بازیکنان، گزارش این سرقت‌ها در رسانه‌ها اعلام نشده است مشکل اکنون به حدی شدید است که بازیکنان انگلیس عنوان کرده‌اند که پس از ترک زمین تمرین توسط وسایل نقلیه ناشناس تعقیب شده که این باعث شده بسیاری از آنها برای پنهان ماندن از دید سارقان و تبهکاران، اتاق‌های مخفیانه‌ای در خانه خود ایجاد کنند. گفته می‌شود بسیاری از قراردادهایی که میان بازیکنان با نهادهای مختلف یا افراد معمولی بسته می‌شود، فاقد آدرس دقیق است چراکه بازیکنان از این طریق می‌توانند محل سکونت خود را مخفی نگه دارند. حتی برخی از آنها برای داشتن امنیت بیشتر ترجیح داده‌اند برای زندگی برج‌های مسکونی را انتخاب کنند اما در این حالت هم بخاطر جمعیت زیاد این برج‌ها، آرامش بازیکنان به مخاطره می‌افتد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...