کامارو عثمان به سراغ کشتن آدمخوار چچنی می رود؛ خمزات چیمایف رقیب بعدی شیر نیجریه!

کامارو عثمان اعلام کرده است که به دنبال مبارزه‌ای با خمزات چیمایف است.
کدخبر (175119) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:15
0 128
کامارو عثمان به سراغ کشتن آدمخوار چچنی می رود؛ خمزات چیمایف رقیب بعدی شیر نیجریه!
کامارو عثمان اعلام کرده است که به دنبال مبارزه‌ای با خمزات چیمایف است.

به گزارش سرخ نیوز، کامارو عثمان، قهرمان سابق دسته ولترویت UFC، روی فرم است و علاقه دارد از همین حالا تکلیف مبارزه بعدی خود را روشن کند. گفته می‌شود بهترین گزینه برای او خمزات چیمایف است. کامارو عثمان که تاکنون در مسابقات خود به 20 پیروزی رسیده و متحمل 3 شکست شده، همین چندی پیش در ماه مارس نتوانست کمربند قهرمانی را پس بگیرد و مقابل لئون ادواردز با رای داوران شکست خورد. او ماه آگوست سال گذشته، در یک مبارزه هیجان‌انگیز 5 راندی مقابل ادواردز شکست خورد و کمربند قهرمانی را از دست داد. بازگشت ادواردز به رینگ، با قهرمانی وی همراه شد. با این حال، مبارزه مجدد قهرمانی بلافاصله در لندن برگزار شد اما عثمان نتوانست از آن استفاده کند و باز هم شکست خورد.

مبارزه آینده کامارو عثمان با چه کسی است؟

ادواردز که 12 برد و 3 باخت را در کارنامه خود دارد، اکنون در تمامی مبارزات 2-1 از عثمان پیش است. مبارز نیجریه‌ای ادواردز را در اوایل دوران حرفه‌ای خود در سال 2015 شکست داد اما در ماه‌های آگوست و مارس، متحمل شکست‌های متوالی شد. او به صراحت گفته است که دوست دارد دوباره با ادواردز روبه‌رو شود، اما در این بین، معتقد است که چیمایف که پس از 12 برد متوالی، هنوز طعم هیچ شکستی را نچشیده، می‌تواند یک دشمن کامل برایش باشد. کامارو عثمان به سراغ کشتن آدمخوار چچنی می رود؛ خمزات چیمایف رقیب بعدی شیر نیجریه! عثمان به ESPN گفته:
مبارزه من با خمزات؟ الان به‌نوعی در جایی هستم که با این مبارزه سرگرم می‌شوم. بزرگترین، خنده‌دارترین، شدیدترین مبارزه که واقعاً حسی به من می‌دهد، کدام است؟ همین مبارزه! این رقابت می‌تواند بیشترین بازدید به ازای پرداخت را داشته باشد.

استقبال کامارو عثمان از مبارزه با خمزات چیمایف

چیمایف بعد از سابمشین کوین هالند در همان راند اول، از ماه سپتامبر دیگر در هیچ مبارزه‌ای حضور نداشته است. چیمایف 29 ساله در ماه سپتامبر نتوانست به وزن مورد نیاز برای دسته وزنی ولترویت دست پیدا کند و به همین دلیل، مبارزه مورد انتظار با نیت دیاز در این دسته وزنی را از دست داد. حالا مشخص نیست که آیا چیمایف در دسته وزنی ولترویت مبارزه خواهد کرد یا نه؟ در عین حال کامارو عثمان مدعی شد که مبارزه او با چیمایف در دسته میان وزن خواهد بود و این مبارزه، به طور بالقوه امکان‌پذیر است.
هم او مبارز است و هم من. با وزن او نمی‌جنگم؛ بلکه با قلبش مبارزه می‌کنم. من می‌توانم با مبارزان میان وزنه و نیمه سنگین وزن در باشگاه تمرین کنم. اگر بخواهد در دسته وزنی ولترویت مبارزه کند، خواهید دید که به یک دسته وزنی پایین‌تر می‌روم و مقابل چیمایف قرار می‌گیرم.

مبارزه با بدنام و تامپسون؟ چرا که نه!

علاوه‌بر این، عثمان کامارو مبارزان دیگری مانند استفن تامپسون و کانر مک گرگور را دیگر حریفان احتمالی خود نامیده است. بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی رقیب عثمان خواهد بود، او به‌دنبال بازپس‌گیری عنوان قهرمانی خود در دسته میان‌وزن است. لئون ادوارز هنوز حریف بعدی خود را مشخص نکرده است اما انتظار می‌رود او به مصاف کالبی کاوینگتون برود. عثمان درباره مسابقه 3 گانه خود با ادواردز می‌گوید:
هنوز حس می‌کنم هیچ پایانی برای این مبارزات وجود ندارد. او کمربند را در اختیار دارد اما من به پایان نیاز دارم. وقتی کسی می‌خواهد برتری خود را به من نشان بدهد، باید تا ته خط برود.
بیشتر بخوانید  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...