کانر مک گرگور و جیمز باند؛ از زندگی تجملاتی تا شجاعت در مواجه با خطر

کانر مک گرگور ستاره دنیای UFC، شباهت های انکارناپذیری با شخصیت جیمز باند در دنیای سینما دارد.
کدخبر (181281) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:40
0 190
کانر مک گرگور و جیمز باند؛ از زندگی تجملاتی تا شجاعت در مواجه با خطر
کانر مک گرگور ستاره دنیای UFC، شباهت های انکارناپذیری با شخصیت جیمز باند در دنیای سینما دارد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور خود را به عنوان یکی از بهترین مبارزان ام ام ای در تمام دوران معرفی کرده است. مک گرگور به‌عنوان یکی از بزرگترین مبارزانی که تا به حال به رینگ هشت ضلعی قدم گذاشته است، به خاطر شخصیت صریح و توانایی‌اش در مجذوب کردن تماشاگران در داخل و خارج از رینگ شناخته می‌شود. مک گرگور قبل از بازگشت بسیار مورد انتظار خود به UFC با TUF 31 و انتشار مستند نتفلیکس در آینده، اخیراً در توییتر جیمز باند درونی خود را معرفی کرده است.

کانر مک گرگور جیمز باند درونی اش را معرفی کرد

کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC اخیراً در صفحه توییتری خود، جیمز باند درونی‌اش را به صورت یک پیام صوتی کوتاه اما تاثیرگذار به اشتراک گذاشته است. در این پیام، مک گرگور اعلام می‌کند «نام باند است، جیمز باند». این همان جمله‌ای است که بازیگران مختلفی که در جایگاه این جاسوس تخیلی و نمادین ایفای نقش کرده‌اند، به زبان آورده‌اند. در واقع بخشی از شهرت مجموعه فیلم‌های جیمز باند در طی چند دهه گذشته مربوط به همین جمله معروف بوده است. کانر مک گرگور و جیمز باند؛ از زندگی تجملاتی تا شجاعت در مواجه با خطر با این حال اشاره مک گرگور به چنین شخصیت و جمله معروف او، فراتر از یک اشاره ساده به شخصیت جیمز باند است. در واقع این مبارز ایرلندی مدت‌هاست که به خاطر استایل پر زرق و برق، عشق به تجملات و شخصیتی بزرگ‌تر از زندگی‌اش شناخته می‌شود؛ ویژگی‌هایی که به نظر می‌رسد با یک مامور مخفی خیالی مشترک باشد. دوران حرفه‌ای مک گرگور در UFC با مجموعه‌ای از پیروزی‌های قابل توجه به اعتبار رسیده و به عنوان یکی از جذاب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین چهره‌های این ورزش شهرت پیدا کرده است. استایل پر زرق و برق و شخصیت بی‌پروا، کانر مک گرگور را به یک چهره محبوب میان طرفداران تبدیل کرده است. در حالی که مهارت‌های غیرقابل انکار او در رینگ هشت ضلعی، عناوین و افتخارات متعددی را برای او به ارمغان آورده است.

خطر، نقطه اشتراک جیمز باند و کانر مک گرگور

مک گرگور به خاطر علاقه بی‌انتهایش به وسایل تجملاتی در زندگی، از کت و شلوارهای طراحان معروف و ماشین‌های لوکس گرفته تا ساعت‌های گران قیمت و سفرهای تعطیلاتی مجلل، از نظر شخصیتی به تیپ تعریف شده برای نقش جیمز باند بسیار نزدیک است. او تصویری از ثروت و زندگی ایده‌آل را به نمایش گذاشته و اغلب موفقیت خود را به رخ می‌کشد و بر اساس شرایط خود زندگی می‌کند. کانر مک گرگور و جیمز باند؛ از زندگی تجملاتی تا شجاعت در مواجه با خطر اما شاید مهمترین ویژگی مشترک کانر مک گرگور و جیمز باند، اعتماد به نفس و نترسی آنها در مواجهه با خطر باشد. او در UFC با برخی از سرسخت ترین حریفان روبرو و پیروز شده است. او اراده تزلزل ناپذیر و تمایل به ریسک کردن دارد. شاید در ابتدا اشاره کانر به شخصیت جیمز باند برای هواداران این مبارز جالب و مرموز به نظر برسد اما در واقع به شخصیت بزرگتر از زندگی مبارز و تعهد او به زندگی ایده‌آل گرایانه را نشان می‌دهد. کانر مک گرگور جدا از شجاعت و جسارتی که در رینگ مبارزات خود دارد، زندگی کمال‌گرایانه‌ای هم در پیش گرفته که ترکیب این دو وجه از زندگی باعث شده او در میان هوادارانش به یک سوپراستار تمام عیار و واقعی تبدیل شود و آنها او را مورد ستایش قرار دهند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...