کانر مک گرگور و یک جنجال جدید / او اصلا این مبارزه را جدی نگرفته است

بسیاری فکر می کردند کانر مک گرگور پس مصدومیت شدید دیگر قادر به مبارزه نخواهد بود اما برخلاف این تصورات مک گرگور پس از ریکاوری اعلام کرد که در آینده با مایکل چندلر مبارزه خواهد کرد.
کدخبر (186651) | 11 خرداد 1402 | ساعت 09:50
0 741
کانر مک گرگور و یک جنجال جدید / او اصلا این مبارزه را جدی نگرفته است
بسیاری فکر می کردند کانر مک گرگور پس مصدومیت شدید دیگر قادر به مبارزه نخواهد بود اما برخلاف این تصورات مک گرگور پس از ریکاوری اعلام کرد که در آینده با مایکل چندلر مبارزه خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور بالاخره پس از دو سال غیبت باید در اواخر سال 2023 به MMA بازگردد. مک گرگور باید چند ماه دیگر مقابل مایکل چندلر مبارزه کند. در حالی که مک گرگور تلاش می‌کند تا خودش را برای شرکت در این مبارزه آماده کند، بسیاری از کاربران فضای مجازی باور دارند که او به هیچ عنوان این مبارزه را جدی نگرفته است. آن ها مک گرگور را به دلیل پست اخیرش در توییتر مسخره کردند و اظهار کردند که تمرینات او برای این مبارزه اصلا کافی نیست. مک گرگور مایکل چندلر

مبارزه با مایکل چندلر برنامه مک گرگور پس از مصدومیت

مک گرگور در UFC 264 در مقابل داستین پویریر شدیدا از ناحیه پا آسیب دید و تحت عمل جراحی قرار گرفت. «بدنام» که قصد داشت تا حداقل دوبار در سال مبارزه کند، به دلیل این آسیب دیدگی مدتی از مبارزه کردن فاصله گرفت. بسیاری از طرفداران باور داشتند که با توجه به شرایط این مبارز بزرگ، مک گرگور در نهایت به کلی از UFC و مبارزه کردن کناره گیری خواهد کرد اما مک گرگور نقشه دیگری در سر داشت. مک گرگور پس از ریکاوری، به خوبی بدن خود را تقویت کرد و حجم عضلات بدنش را زیاد کرد و اعلام کرد که در آینده با مایکل چندلر مبارزه خواهد کرد. کانر مک گرگور مصدومیت کانر به همراه مایکل چندلر در فیلم برداری فصل جدید برنامه TUF حضور پیدا کرد. طبق صحبت های «بدنام»، UFC تاریخ دقیق مبارزه او و چندلر را در فصل جدید برنامه TUF اعلام خواهد کرد. مایکل چندلر هم اکنون سخت تمرین می‌کند تا خودش را برای این مبارزه آماده کند این موضوع در مورد کانر مک گرگور صادق نیست. قهرمان سابق UFC اخیرا تصویری از خودش را در توییتر منتشر کرد که در این تصویر، او در حال تمرین کردن بودن و یک شورت ورزشی به تن داشت. با توجه به رفتارهای اخیر مک گرگور و با توجه به تصویری که او اخیرا از خودش در فضای مجازی منتشر کرده، طرفداران باور دارند که او اصلا مبارزه خود مقابل چندلر را جدی نگرفته است. کانر مک گرگور مایکل چندلر بسیاری باور دارند که علت اصلی این موضوع، ثروت بسیار زیاد مک گرگور می‌باشد و او به همین دلیل، دیگر مبارزه کردن را جدی نمی‌گیرد و مانند گذشته به آن اهمیت نمی‌دهد. بعضی از طرفداران او را در توییتر به دلیل پست اخیرش در توییتر مسخره کردند.

واکنش کاربران به تمرین مک گرگور با شورت ورزشی!

کانر مک گرگور باید به زودی در مقابل مایکل چندلر قرار بگیرد. در حالی که مایکل چندلر سخت تمرین می‌کند تا خودش را برای مبارزه با قهرمان سابق UFC آماده کند، مک گرگور اصلا به این مبارزه اهمیتی نمی‌دهد. پست اخیر او در اینستاگرام توجه بسیاری از کاربران را به همراه داشت و بسیاری او را مسخره کردند. مک گرگور اخیرا تصویری از خودش را در فضای مجازی منتشر کرد که او در این تصویر، در حال انجام تمرینات ورزشی داخل یک قایق بزرگ است. با وجود اینکه مک گرگور در این تصویر بسیار آماده به نظر می‌آمد اما بسیاری باور دارند که او اصلا برای مبارزه با چندلر آماده نیست. بعضی از آن ها به این موضوع اشاره کردند که مک گرگور شکست خواهد خورد و بعضی دیگر نیز تعجب خود را در رابطه با انتشار چنین پستی توسط «بدنام» اظهار کردند. در اینجا تعدادی از این نظرات را با یکدیگر می‌خوانیم: کاربری نوشت:
چندلر او را نابود خواهد کرد. او اصلا این مبارزه را جدی نمی‌گیرد.
شخص دیگری با اشاره به کناره گیری او از UFC نوشت:
تو نمی‌توانی به این صورت برای یک مبارزه آماده شوی. نظرت در مورد کناره گیری چیست؟
فرد دیگری به استفاده او از مواد مختلف اشاره کرد و نوشت:
ساختار چهره مک گرگور از زمان شکستگی پایش بسیار تغییر کرده است. معلوم نیست که او از چه موادی استفاده کرده است!
به هر حال، هیچ کس نمی‌تواند قدرت خارق العاده این ستاره بزرگ را انکار کند. بیش از یک میلیون نفر برای تماشای مبارزات او هزینه می‌کنند و مبارزان زیادی نیستند که به این مهم دست پیدا کرده باشند. تاریخ دقیق مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر در فصل جدید برنامه TUF اعلام خواهد شد. هواداران مشتاقانه منتظر بازگشت این ستاره بزرگ به قفس هستند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...